  • 1. Data: 2012-10-24 20:30:19
    Temat: czym kleić gres
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Witam.

    Sprawa jest taka, że mam do położenia trochę płytek gresowych na
    podłodze. Podłoga jest w mieszkaniu, czyli nie narażona na kaprysy
    pogody. Czy naprawdę muszę ten gres kleić na klej do gresu za 50 zł za
    worek, czy może to być zwykły Buildfix Mapei? Dodam tylko, że gres jest
    kupiony w cenie ok. 20 zł za mkw i szkoda wydać więcej na klej niż na
    płytki :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 2. Data: 2012-10-24 20:44:20
    Temat: Re: czym kleić gres
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 października 2012 20:32:07 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

> [...]
    >
    > worek, czy może to być zwykły Buildfix Mapei? Dodam tylko, że gres jest
    >
    > kupiony w cenie ok. 20 zł za mkw i szkoda wydać więcej na klej niż na

    Mapei glazurnik za ok 15zł worek

  • 3. Data: 2012-10-24 21:11:33
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-10-24 20:44, Kris pisze:

    > Mapei glazurnik za ok 15zł worek

    Ok. Ja jestem tego samego zdania, ale dlaczego "powinno się stosować"
    kleje do gresu. Tzn. czym one się różnią od zwykłych klejów poza ceną?

    PS. Sorry Kris. Mogło pójść na priv, bo źle kliknąłem...

  • 4. Data: 2012-10-24 21:33:41
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "wolim" <n...@p...tu> wrote in message

    > Ok. Ja jestem tego samego zdania, ale dlaczego "powinno się stosować"
    > kleje do gresu. Tzn. czym one się różnią od zwykłych klejów poza ceną?

    Też jestem tego zdania. Unikać tylko Atlasa.

  • 5. Data: 2012-10-25 10:04:10
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "kiki" napisał w wiadomości grup

    > Też jestem tego zdania. Unikać tylko Atlasa.

    Czemu?

    Ja od lat używam tylko Atlas Plus. Nawet gdy płytki małe i zwykły by
    wystarczył, ale tym plusem się znacznie przyjemniej pracuje. Używałem go i
    wewnątrz i na zewnątrz i do ceramiki i do gresu i jeszcze nigdy nie było
    problemu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2012-10-25 10:43:02
    Temat: Odp: czym kleić gres
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja mam takie same doświadczenia. Moim zdaniem dobry klej.

    PC