  • Data: 2018-06-06 11:54:36
    Temat: schody po wylaniu jak wyrównać wysokość
    Od: <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uwikłany w inne problemy nie dopilnowałem wylewki (na jesieni).
    fachury ^%#@ ponadlewali stopnie (17) schodów wewnętrznych na piętro
    nawet po 2-3cm na wysokości - garbato. Gdyby nie dolali/wybrali byłoby
    całkiem w porządku - zrobiłbym sobie ładną szlichtę.
    Szalunek, stopnie składałem z precyzją 3-5 mm a oni to zniszczyli
    bezmyślnie. Poziomy były wyliczone precyzyjnie pod przyszłe poziomy
    podłóg, stopni i teraz się nie zgra (zresztą jeden stopień jako tako a
    inny do dupy całkiem), muszę równać.
    Beton B25 - podobno ;-), dużo kruszywa przy wierzchu.

    Pytanie - czym?

    Młotek, przecinak ?? (to chyba ze 3-7 dni będę kuł)
    Pożyczyć kątówkę z tarczą 230 diament i płasko próbować ścinać?
    Duży młot udarowy? - nie rozp.. całkiem stopni?
    Może jakaś dłutownica jak pod kable el.?

    Ktoś walczył z tym?