  • 1. Data: 2010-08-05 20:00:45
    Temat: silka a bloczek betonowy na scianki dzialowe
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Zostala mi znaczna ilosc bloczka betonowego klasy b20 wymiar b-6 (maly
    blad w obliczeniach). Widze w projekcie, ze scianki dzialowe beda
    wykonane z silki o podobnych wymiarach (b-6 w pionie), czy mozna ew. ta
    silke zastapic tymi niepotrzebnymi bloczkami?

    Wiem, ze rycie w nich bedzie potem duzo gorsze. Czy lepiej je gdzies
    uplunnic.

  • 2. Data: 2010-08-06 07:13:11
    Temat: Re: silka a bloczek betonowy na scianki dzialowe
    Od: "Ptok" <p...@o...pl>

    Czy w silce czy w betonie i tak trzeba wyciać bruzdy.Twardość porównywalna.
    Nie przejmuj się.

    Ptok

  • 3. Data: 2010-08-06 07:27:54
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wiem, ze rycie w nich bedzie potem duzo gorsze. Czy lepiej je gdzies
    > uplunnic.

    Nie wiem czy rycie w bloczkach będzie gorsze od rycia w silce?

  • 4. Data: 2010-08-06 07:36:08
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ptok" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy w silce czy w betonie i tak trzeba wyciać bruzdy.

    Do instalacji el nie wycinałem bruzd. Kable zmiesciły sie w tynku. A
    hydraulika to co najwyżej podejścia do grzejników, bateri. Ale tego jest
    niewwiele

    Twardość porównywalna.

  • 5. Data: 2010-08-07 11:29:14
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    bulba008 pisze:

    > Wiem, ze rycie w nich bedzie potem duzo gorsze. Czy lepiej je gdzies
    > uplunnic.
    Ja nadmiar bloczków wykorzystam do drobnrj architektury - murki, oporowe
    i takie tam :-)
    pozdr
    robercik-us