  • Data: 2014-01-11 22:11:37
    Temat: swiateczna choinka
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mialem na swieta choinke w doniczce (jakas odmiana swierka).
    Przyszedl czas sie z nia pozegnac:-) z domu ale nie chce jej wyrzucac bo zaczela
    puszczac nowe galazki.
    Na razie nie jest ich duzo i sa tylko w gornej czesci. Ogolnie jest w swietnej
    kondycji bo wcale sie nie sypala.

    Co najlepiej z ta choinka zrobic bo nie bardzo mam gdzie ja trzymac w domu do
    wiosny:-)

    Opcje:
    - wystawic na balkon - nie zmarznie - nie rozerwie pnia gdyby przyszly mrozy?
    - wstawic do piwnicy - ciemno tam, temperatura w okolicach 8stopni.
    - wsadzic do gruntu?

    Dodam ze pierwsza opcja jest najwygodniejsza - choinka ma 2 metry i jest w 60litrowej
    doniczce a wiec troche to ciezkie i nieporeczne:-)
    (tym bardziej, że mieszkam na 2 pietrze)

    Co radzicie?