  • 1. Data: 2010-10-01 21:49:28
    Temat: taki kolega. co to za jeden?
    Od: ptoki <s...@g...com>

    Dosyc czesto odwiedzaja mnie takie:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc12cfcc68a98c4e
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c70407a3b7e03a25
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d60df1a8f2c66282
    .html

    Zdjecia zrobione w pudelku po cd.
    Cecha specyficzna to dlugie "czulki"
    Wynosze je na podworko ale ciekawi mnie co to za jedne, co jedza,
    gdzie lubia siedziec.

    Narazie zauwazylem ze wylaza w nocy i chyba nie gryza.
    Ale wszystkie jakie spotkalem mialy podbny rozmiar dlugos od glowy do
    odwloku 1cm, rozstaw odnozy 4-5cm.

    Zna ktos jego imie? :)

  • 2. Data: 2010-10-02 09:05:34
    Temat: Re: taki kolega. co to za jeden?
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal

    > Zna ktos jego imie? :)

    Pajak? :)

  • 3. Data: 2010-10-02 10:02:19
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    "ptoki" <s...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Narazie zauwazylem ze wylaza w nocy i chyba nie gryza.
    > Ale wszystkie jakie spotkalem mialy podbny rozmiar dlugos od glowy do

    Moze to katnik domowy... ?

    Pozdrawiam!
    KM

  • 4. Data: 2010-10-02 21:02:34
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 2 Paź, 12:02, "KM" <n...@o...pl> wrote:
    > "ptoki" <s...@g...com> wrote in message

> [...]
    raczej nie, ogladalem jego zdjecia i jednak inaczej wyglada.

  • 5. Data: 2010-10-03 19:36:00
    Od: tofika <e...@i...pl>

    On 1 Paź, 23:49, ptoki <s...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Narazie zauwazylem ze wylaza w nocy i chyba nie gryza.
    > Ale wszystkie jakie spotkalem mialy podbny rozmiar dlugos od glowy do

    poszukaj sobie
    http://algorytmy.pl/foto/index.php?k=3_1_1