  • Data: 2012-06-22 19:48:10
    Temat: tynki przed oknami - ma sens czy nie?
    Od: "rt" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    mam 5 tygodni do montazu okien, mam w tej chwili stan surowy otwarty, kanaliza
    jest rozprowadzona, wody na razie nie ma i sie zastanawiam czy wod kan nie
    zrobic szybko dodac do tego instalacje elektryczną i nie otynkować wszystkiego
    - niech schnie
    Pozostaje problem z glifami no i czy kolejni fachowcy tego nie zniszcza?

    jak ktos z was tak zrobił prosze o rade, bo mi troche rece opadły

    pozdrawiam

    http://decore-meble.pl