  • 1. Data: 2012-06-22 19:48:10
    Temat: tynki przed oknami - ma sens czy nie?
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    witam

    mam 5 tygodni do montazu okien, mam w tej chwili stan surowy otwarty, kanaliza
    jest rozprowadzona, wody na razie nie ma i sie zastanawiam czy wod kan nie
    zrobic szybko dodac do tego instalacje elektryczną i nie otynkować wszystkiego
    - niech schnie
    Pozostaje problem z glifami no i czy kolejni fachowcy tego nie zniszcza?

    jak ktos z was tak zrobił prosze o rade, bo mi troche rece opadły

    pozdrawiam

    http://decore-meble.pl

  • 2. Data: 2012-06-22 20:36:53
    Temat: Re: tynki przed oknami - ma sens czy nie?
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik rt napisał:
    > Pozostaje problem z glifami no i czy kolejni fachowcy tego nie zniszcza?

    Tynkuj i się nie przejmuj...
    glify zrobi Ci pierwszy z brzegu rozgarnięty tynkarz, a jak tynki
    postoją trochę bez okien, to nawet lepiej.
    Ja wprawdzie zrobiłem najpierw tynki, ale gdyby mi się nie zgrywały
    ekipy, to zrobiłbym odwrotnie i też by się wiele złego nie stało.

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 3. Data: 2012-06-22 21:20:46
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "rt" <x...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > wszystkiego
    > - niech schnie
    > Pozostaje problem z glifami no i czy kolejni fachowcy tego nie zniszcza?

    Wal tynki, nawet lepiej teraz, bo wyschnie. Obróbki okien zrobisz płytami z
    karton gipsu. Byle szczelnie żeby nie podwiewało jak zostawią placki.
    Trzeba będzie pilnować.