  • 1. Data: 2012-06-22 15:46:38
    Temat: Dylatacja tarasu
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Witam,
    mam pytanie odnośnie dylatacji tarasu od domu... czy moge do tego
    zastosować styropian twardy 2 cm czy z czasem styropian w takich
    warunkach sie rozleci ? I czy potrzebna do tego jest też folia
    kubełkowa? ( jakoś mało sensu widze w stosowaniu takich folii no ale
    moge być w błędzie ) ...

  • 2. Data: 2012-06-22 17:14:36
    Temat: Re: Dylatacja tarasu
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "ark_fx" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > mało sensu widze w stosowaniu takich folii no ale moge być w błędzie ) ...

    Daj tam styrodur to się nie rozleci i będzie miękki ale 2cm to mało. Zawsze
    dużo lepsze niż nic.

  • 3. Data: 2012-06-24 11:57:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "ark_fx" <a...@g...pl> wrote in message
    >
    > Daj tam styrodur to się nie rozleci i będzie miękki ale 2cm to mało.
    > Zawsze dużo lepsze niż nic.

    a ile sugerujesz i zaraz potem napisz po co tak dużo?

    2cm to jest bardzo sporo jak na dylatację tarasu do domu...

  • 4. Data: 2012-06-25 16:04:39
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    W dniu 2012-06-24 11:57, Marek Dyjor pisze:
    > 2cm to jest bardzo sporo jak na dylatację tarasu do domu...

    I ile 1 cm. twardego styro ( cieżko o ten styrodur ) i od góry
    uszczelnić silikonem i bedzie ok ?
    W środek pójdzie gruz i piasek , izolować to jeszcze od ściany budynku
    folią kubełkową ? Chce wrzucać warstwami i ubijać skoczkiem tylko nie
    wiem czy nie poniszcze ocieplenia fundamentu ...jak to technicznie
    powinno być wykonane ? ( połączenie dom-podjazd\taras )