  • 1. Data: 2012-06-21 15:47:29
    Temat: Prośba o identyfikacje
    Od: "Kowal" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Kiedyś znalazłem na allegro pewien typ nakrętki do zastosowania w belkach
    drewnianiych.
    Nakrętka, tak to nazwę, to tuleja z gwintem wewnąrz z dospawaną jaby
    podkładką. Podkładka ta miała jeszcze z 3-4 ząbki, zapobiegające obracaniu
    się .
    Chciałbym kupić kilka takich nakrętek, niestety w okolicznych sklapach nie
    mają. Na allegro nie wiem jak szukać.
    Jeżeli ktoś zna nazwę proszę o podesłanie (lub link).

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-06-21 19:58:18
    Temat: Re: Prośba o identyfikacje
    Od: Krzysiek <s...@g...pl>

    W dniu 2012-06-21 15:47, Kowal pisze:
    > Witam
    > Kiedyś znalazłem na allegro pewien typ nakrętki do zastosowania w belkach
    > drewnianiych.
    Witam, może nakrętka pazurkowa?

    Krzysiek

  • 3. Data: 2012-06-21 20:02:59
    Od: "Kowal" <m...@p...onet.pl>

    > Witam, może nakrętka pazurkowa?

    Wielkie dzięki, dokładnie o to chodziło. Ja szukałem ząbkowa, zębata itp.