  • 1. Data: 2012-06-20 12:31:38
    Temat: domofon - połączenie na gsm
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Witam!

    Jaki czas temu był temat o 'domofonie', po wcisnięcu ktory dzwoni na
    telefon,

    cos podobnego jak na tym filmie chciałbym uzyskac.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rc
    reations.ipcamviewer&hl=pl

    zostało mi do rozwiązania wykonanie połaczenia po wcisnięcu przycisku?

    chętnie wysłucham wszelkich możyliwych opcji.
    a wiem, ze ktoś z Was coś zrobił takiego

    do dyspozycji np rejestrator z wyjściami alarmowymi lub integra i bramka
    voip

    raczej wykonanie połaczenia przez bramkę voip chciałbym wykorzystać

    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2012-06-20 14:52:10
    Temat: Re: domofon - połączenie na gsm
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 czerwca 2012 12:31:38 UTC+2 użytkownik Amir napisał:
> [...]
    > voip
    >
    > raczej wykonanie połaczenia przez bramkę voip chciałbym wykorzystać

    Technicznie pewnie do zrobienia.
    Praktycznie funkcjonalność kłopotliwa.
    Weż tłumacz listonoszowi czy innej teściowej że slychać Ciebie w domofonie ale nie
    jesteś w domu.
    Zresztą calkiem bez sensu gadać z kims stojącym pod bramą jak nie ma mnie w domu.

  • 3. Data: 2012-06-20 15:09:12
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    reations.ipcamviewer&hl=pl

    > zostało mi do rozwiązania wykonanie połaczenia po wcisnięcu przycisku?

    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=dom
    ofon+gsm

  • 4. Data: 2012-06-20 15:52:42
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

[...]

    ---------------------------------------
    Najbliżsi zrozumieją, a inni nie muszą :)

    podobnie miałem jak przeniosłem telefon stacjonarny z TPSA do Era
    miał działać w promieniu 500m od domu, a działał w całej Polsce
    Na początku znajomi nie chcieli wierzyć, ze nie ma mnie w domu jak przecież
    dzwonią do domu :)

    pozdrawiam
    AT

  • 5. Data: 2012-06-20 17:40:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Amir wrote:
> [...]
    reations.ipcamviewer&hl=pl

    > zostało mi do rozwiązania wykonanie połaczenia po wcisnięcu przycisku?

    ja mam domofon współpracujacy z normalna centralą telefoniczną u mnie jest
    podpięty do jednego kanału we fritzu i domowe telefony dzwonią jak ktoś
    dzwoni do bramy.

  • 6. Data: 2012-06-20 18:38:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 czerwca 2012 15:52:42 UTC+2 użytkownik Amir napisał:

    > ---------------------------------------
    > Najbliżsi zrozumieją, a inni nie muszą :)

    U mnie najbliżsi dzwonią na komórkę, na domofon tylko akwizytorzy. Nawet listonosz
    juz dzwoni na komórke jak ma dla mnie polecony;)
    Lubisz gadżety o montuj ale funkcjonalnośc tego zerowa a nawet gorzej(tłumaczyć
    rozmowcą co i jak.)

  • 7. Data: 2012-06-20 20:17:25
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    ps.com...

    > Lubisz gadżety o montuj ale funkcjonalnośc tego zerowa a nawet
    > gorzej(tłumaczyć rozmowcą co i jak.)

    Miałem, użytkowałem i twierdzę, że to co piszesz nie jest prawdą.
    Po pierwsze jest to bardzo wygodna sprawa na dużych działkach, kiedy jest
    się w ogrodzie za domem i nie ma możliwości, aby usłyszeć dobijanie się do
    domofonu. Wygoda także, kiedy leżysz w wyrze i nie chce ci się wstać i iść
    do domofonu, aby sprawdzić kto się dobija.
    Poza tym jest to jedna z form zabezpieczenia antywłamaniowego, ponieważ
    włamywacze zazwyczaj dzwoniąc domofonem sprawdzają czy ktoś jest w domu i
    kiedy ktoś w nim przebywa.
    Na akwizytorów jest dość prosty sposób, aby ich zniechęcić - duży, ujadający
    pies, a jak nie ma psa to przetrzymywanie przy furtce "... tak, tak jestem
    bardzo zainteresowany, ale muszę wyjść otworzyć furtkę, proszę poczekać".
    Przetrzymać, aż się zniechęci i zrozumie, że się go robi w ch.... Odejdzie i
    już nigdy więcej nie będzie próbował odwiedzać tego domu. Poza tym są
    jeszcze miejsca, gdzie akwizytora nie uświadczy się przez cały rok.
    Co zaś się tyczy rozmówców to niczego nie trzeba tłumaczyć, a wręcz nawet
    nie należy.

  • 8. Data: 2012-06-21 09:47:43
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > ja mam domofon współpracujacy z normalna centralą telefoniczną u mnie
    jest
    > podpięty do jednego kanału we fritzu i domowe telefony dzwonią jak ktoś
    > dzwoni do bramy.

    jaki to model domofonu?

    pozdrawiam
    AT

  • 9. Data: 2012-06-21 09:58:53
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Miałem, użytkowałem i twierdzę, że to co piszesz nie jest prawdą.

    Jak miałeś to zrealizowane?
    Na jakich urządzeniach?

    pozdrawiam
    AT

  • 10. Data: 2012-06-21 15:06:40
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > chętnie wysłucham wszelkich możyliwych opcji.
    > a wiem, ze ktoś z Was coś zrobił takiego
    >
    > do dyspozycji np rejestrator z wyjściami alarmowymi lub integra i bramka
    > voip

    może komuś się przyda

    Znalazłem gotowe rozwiązania
    http://kenweipolska.pl/pl/zestaw-do-przekazu-audio-i
    -wideo-na-telefon-gsm-z-wideodomofonu-kenwei.html

    http://www.ropam.com.pl/produkt.php?pid=130
    ktoś może korzystał?
    co ciekawe nawet wideo połaczenie można zrealizować :)