  • 1. Data: 2012-06-19 09:56:55
    Temat: Otwornica do glazury
    Od: quent <x...@x...com>

    Używał może ktoś z Was otwarnicy takiego typu?
    http://allegro.pl/otwornica-otwornice-wolframowe-gla
    zury-33-53-67-73-i2415790190.html
    lub
    http://allegro.pl/otwornica-do-glazury-otwornice-33-
    73-mm-jobiprofi-i2401733201.html

    Muszę zakupić coś ale nie chcę naciąć się na bubel, którym przewiercę 2
    otwory i będę mógł to tylko wyrzucić.

    Poradźcie proszę.
    Dzięki

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2012-06-19 12:57:07
    Temat: Re: Otwornica do glazury
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 19.06.2012 09:56, quent wrote:
    > Używał może ktoś z Was otwarnicy takiego typu?
    > http://allegro.pl/otwornica-otwornice-wolframowe-gla
    zury-33-53-67-73-i2415790190.html

    Ja takich uzywalem. W plytach sciennych Cersanitu wiercilo rewelacyjnie
    - zrobilem okolo 10 otworow i mozna nimi pracowac dalej.
    Natomiast w podlogowych tylko zdarlo kolor :)

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2012-06-19 23:58:36
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2012-06-19 09:56, quent pisze:
> [...]
    73-mm-jobiprofi-i2401733201.html

    > Muszę zakupić coś ale nie chcę naciąć się na bubel, którym przewiercę 2

    Używałem takich całkiem niedawno, ale póki co tylko 3 otwory :) Całkiem
    dobra jakość, choć do użytku profesjonalnego to nie wiem czy się nada na
    setki otworów.

  • 4. Data: 2012-06-22 21:39:10
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

> [...]
    73-mm-jobiprofi-i2401733201.html

    > Muszę zakupić coś ale nie chcę naciąć się na bubel, którym przewiercę 2

    kup hitachi
    uchwyt jakies 25 pln
    otwornice od 20 do 80 pln w zaleznosci od srednicy
    bedziesz mial do emerytury
    a kasa niewielka
    a sa tak dobre ze nawet plyta Spano-Durelis wymieka

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl