  • 1. Data: 2012-06-20 21:58:37
    Temat: rdza
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    na wstępie do tych co się ostatnio do mnie przysadzali - walcie się...

    może mi Ktoś napisać, czym pomalować (jakim dobrym odrdzewiaczem, inną
    farbą?) blaszany dach garażu który pordzewiał?
    jestem otwarty na wszelkie patenty, jak Ktoś ma jakieś doświadczenia to
    niech śmiało pisze - i nie zwraca uwagi na proeuropejskich kozaków...

  • 2. Data: 2012-06-20 22:13:24
    Temat: Re: rdza
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > jestem otwarty na wszelkie patenty, jak Ktoś ma jakieś doświadczenia to
    > niech śmiało pisze - i nie zwraca uwagi na proeuropejskich kozaków...

    Blacha byłą kiedyś ocynkowana czy czarna?

  • 3. Data: 2012-06-20 22:17:23
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Blacha byłą kiedyś ocynkowana czy czarna?

    blacha z tego co wiem była "nierdzewna", nie była ani czarna, ani
    ocynkowana, była szara lub przynajmniej pokryta jakimś szarym utrwalaczem...
    blacha była niepomalowana, szara... ale po dłuższym czasie pordzewiała - nie
    znam się na tym, dzięki za nakierowanie na problem.

  • 4. Data: 2012-06-21 01:24:12
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

> [...]
    > blacha była niepomalowana, szara... ale po dłuższym czasie pordzewiała - nie
    > znam się na tym, dzięki za nakierowanie na problem.

    jak Ty nie wiesz co to za blacha to nikt nie może pomóc.

  • 5. Data: 2012-06-21 10:21:15
    Od: w2023 <w...@p...fm>

    On Jun 21, 1:24 am, "kogutek" <s...@g...pl> wrote:

    > jak Ty nie wiesz co to za blacha to nikt nie może pomóc.

    Ja spróbuję ;-) Zastosuj farbę z pyłem cynkowym. Jest takie coś, w
    nazwie ma "V" i bodajże "33". Bywa/jest w castoramie.

    W.

  • 6. Data: 2012-06-24 19:39:13
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może to w czymś pomoże, niestety garaż jest trochę pomalowany, ale w jednym
    miejscu farba odstała (ogólnie słabo ta farba przylega do tej powierzchni
    blachy) i zrobiłem temu fotki:
    http://e-serwis.org/smietnik/020624_095033.jpg
    http://e-serwis.org/smietnik/020624_095046.jpg
    a na dachu garażu mam taką rdzę:
    http://e-serwis.org/smietnik/020624_080953.jpg
    Ktoś podpowie czym to zakonserwować?

  • 7. Data: 2012-06-24 19:42:26
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

> [...]
    > jestem otwarty na wszelkie patenty, jak Ktoś ma jakieś doświadczenia to
    > niech śmiało pisze - i nie zwraca uwagi na proeuropejskich kozaków...

    1) Piaskowanie + epoksyd + akryl, gwarancja 20 lat.

    Na powaznie: zeszczotowac, unikor i na to farba. Zadnych cymesow na rdze
    nie ma, wszystko to erzatse. Chyba, ze scenariusz z pkt. 1, ew.
    zanurzenie calosci w cynku (po uprzednim potraktowaniu kwasami).
    Gwarancja 50 lat.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"