  • 1. Data: 2012-06-21 12:31:40
    Temat: Gdzie węgiel groszek w Białymstoku
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    elektrociepłownia juz nie ma groszku i miec nie będzie
    kto zna adresy składów które maja groszek ( nie ekogroszek )w rozsadnych
    cenach

  • 2. Data: 2012-06-22 20:33:28
    Temat: Re: Gdzie węgiel groszek w Białymstoku
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Szumek napisał:

    e maja groszek ( nie ekogroszek )w

    Możesz przybliżyć temat - jaka jest różnica między groszkiem, a
    ekogroszkiem?
    hahaha...

    bo jak dla mnie nie ma żadnej, a przedrostek eko stosuje się tylko i
    wyłącznie dla podbijania ceny.

    pozdr
    Robert G.

  • 3. Data: 2012-06-23 14:49:35
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > bo jak dla mnie nie ma żadnej, a przedrostek eko stosuje się tylko i
    > wyłącznie dla podbijania ceny.

    eko jest tańszy-gorszy, bo eko to nie ekologiczny tylko ekonomiczny... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2012-06-24 10:59:06
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    eko groszek jest zazwyczaj sortowany na określoną średnicę do pieca z
    podajnikiem
    natomiast wegiel groszek to drobny wegiel , ale jakies 2-3 razy większy od
    ekogroszku
    z miałem i troche grubych brył też się w nim znajdzie , tym nie popalisz w
    piecu z podajnikiem
    jest do zwykłego pieca , to taka najmniejsza frakcja węgla

  • 5. Data: 2012-06-24 11:12:39
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Szumek napisał:
    > tym nie popalisz w
    > piecu z podajnikiem

    zależy jaki masz piec...
    mój jest wszystkożerny, a to ślimakowiec :-)))

  • 6. Data: 2012-06-24 21:17:34
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    > zależy jaki masz piec...
    > mój jest wszystkożerny, a to ślimakowiec :-)))

    a jaką największą srednicę przyjmuje ?
    i od miału się nie zatyka ?

    takim co ja kupuje chyba jednak nie popalisz ,
    chyba ze sam go sobie przesortujesz na sicie
    chyba że to naprawde czołg a nie piec

  • 7. Data: 2012-06-24 23:29:03
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Szumek napisał:
    > a jaką największą srednicę przyjmuje ?
    > i od miału się nie zatyka ?

    samego miału nie sypałem, ale w węglu, którym paliłem, było sporo miału.
    zresztą producent zaleca ten model do palenia miałem również
    a co do dużych kawałków... takim do 4 cm spokojnie daje radę

    > takim co ja kupuje chyba jednak nie popalisz ,
    > chyba ze sam go sobie przesortujesz na sicie
    > chyba że to naprawde czołg a nie piec

    różnym dziadostwem się paliło i nie było w zasadzie różnicy... szedł jak
    burza zawsze hehe.
    może coś z czołgu ma...