  • 1. Data: 2012-06-21 16:59:42
    Temat: [prawo] roboty ziemne
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Cześć.
    Sąsiad usypał tuż za granicą mojej działki 5m wysoki i 15m długi wał
    ziemi.(~500m3 humusu z działki).
    Ponad pół roku temu...
    Pozwolenia na budowę nie ma i nie będzie miał jeszcze jakiś czas, więc
    nie mogę liczyć na to że szybko rozwałkuje tę ziemię po swoim terenie.

    Pytanie: czy legalnie zafundował mi taki widok?

    ________MAT_______

  • 2. Data: 2012-06-21 17:31:53
    Temat: Re: [prawo] roboty ziemne
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mogę liczyć na to że szybko rozwałkuje tę ziemię po swoim terenie.
    >
    > Pytanie: czy legalnie zafundował mi taki widok?

    na takie cos powinien miec pozwolenie na budowę. Ale ja gdybym chcial isc w
    zaparte to bym powiedział ze ziemie tylko zmagazynowałem. Nic mu nie
    zrobisz....

    b.