  • 1. Data: 2009-08-12 18:05:29
    Temat: uszkodzony rurociag gazowy...
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    Witam. Koparka kopiąc uszkodziła (przecieła całkowicie) rurociąg gazowy fi
    63, od razu zostalo wezwane pogotowie gazowe, jednak od zgloszenia do
    zabezpieczenia rurąciągu gaz ulatniał się pełnym ciśnieniem z obydwu konców
    (rurociąg jest dwustronnie zasilany) przez około 30minut. I teraz moje
    pytanie brzmi jakimi kosztami mniej wiecej obciaży mnie gazownia za to
    uszkodzenie? Goscie z pogotowia gazowego mowili ze nie wiadomo ile to
    wyjdzie ale najwięcej podobno kosztuje ten gaz ktory sie ulotnił.

    Wojtek

  • 2. Data: 2009-08-12 19:09:20
    Temat: Re: uszkodzony rurociag gazowy...
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to uszkodzenie? Goscie z pogotowia gazowego mowili ze nie wiadomo ile to
    > wyjdzie ale najwięcej podobno kosztuje ten gaz ktory sie ulotnił.

    Czemu masz (chcesz?) to placic?

    niech sciagna z OC kierbuda to jego broszka, i po to ma OC

    no chyba ze kierbud to ty...
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-08-12 19:34:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Wojtek wrote:
> [...]
    > wiecej obciaży mnie gazownia za to uszkodzenie? Goscie z pogotowia
    > gazowego mowili ze nie wiadomo ile to wyjdzie ale najwięcej podobno

    a ten gazociąg to była na mapie tam gdzie kopaliście czy gdzieś indziej?

    jeśli wg mapy tam go miało nie być to nei jest twoja wina, jeśli jednak
    kopałeś wiedząc że jest rurociąg to następne pytanie, była taśma znakująca
    zakopana nad rurociągiem?

    swoją droga jeśli wiedziałaes że tam jest gazociąg to daliście zdrowo dupy.

    a tak wogóle to co robiliścei tą koparką?

    A tak przy okazji map i nanoszenia instalacji, swego czasu udało nam sie
    zryć koparką boisko szkolne we wszystkie strony w poszukiwaniu wodociągu do
    którego mieliśmy zrobić przyłączę, był całkiem gdzie indziej niż naniesione
    na mapie.