  • 1. Data: 2013-06-28 00:18:42
    Temat: wąska kuchenka która lepsza
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    http://allegro.pl/kuchnia-kuchenka-3-palnikowa-z-zap
    alarka-i-zabez-i3322083724.html
    http://allegro.pl/agdmedia-plyta-gazowa-amica-pg0720
    -pg-0720-30cm-i3349360893.html

    obydwie z zabezpieczeniem upływowym i zapalarką w przycisku
    tylko nie mogę się zdecydować

    jedna do zabudowy druga nie, jakoś się dostosuję
    kwestia która lepsza, bardziej funkcjonalna
    ta pierwsza ma takie dziwne palniki, może one lepsze?

    --
    http://zlotowskie.blox.pl
    http://moneysave.info

  • 2. Data: 2013-06-29 13:05:58
    Temat: Re: wąska kuchenka która lepsza
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 2013-06-28 00:18, zlotowinfo pisze:
> [...]
    >
    > jedna do zabudowy druga nie, jakoś się dostosuję
    > kwestia która lepsza, bardziej funkcjonalna
    > ta pierwsza ma takie dziwne palniki, może one lepsze?

    Ja bym brał tą:
    http://allegro.pl/kuchnia-kuchenka-3-palnikowa-z-zap
    alarka-i-zabez-i3322083724.html
    3 palniki
    2 palniki mają podwójny płomień - nie wiem, jak to działa, ale ze
    zdjęcia wynika, że pierwszy pierścień to jeden płomień, a drugi
    pierścień to drugi płomień. Co to daje? Pojęcia nie mam, ale fajnie wygląda.

    --
    Smart PowerBank
    www.idea4tec.pl

  • 3. Data: 2013-06-29 14:46:49
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "BQB" <a...@s...com.invalid> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > wynika, że pierwszy pierścień to jeden płomień, a drugi pierścień to drugi
    > płomień. Co to daje? Pojęcia nie mam, ale fajnie wygląda.

    E, tam. Ja polecam to - jako najbardziej ekologiczne i bliskie z naturą.
    http://www.festiwal.torun.pl/2005/galeria/zdjecia/a_
    mnie_sie_marzy_kurna_chata2.jpg

  • 4. Data: 2013-06-29 15:09:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Jun 2013 14:46:49 +0200, Kukus Minipalus napisał(a):

> [...]
    alarka-i-zabez-i3322083724.html

    alarka-i-zabez-i3322083724.html

    > E, tam. Ja polecam to - jako najbardziej ekologiczne i bliskie z naturą.

    Polecasz? - ja tylko i wyłącznie smutek tam widzę :-)))
    --
    XL
    "Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

  • 5. Data: 2013-06-29 20:41:45
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Kukus Minipalus" <d...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:51ced73a$0$19835$6d5eeec5@news.sunnyusenet.com.
    ..
    > E, tam. Ja polecam to - jako najbardziej ekologiczne i bliskie z naturą.
    > http://www.festiwal.torun.pl/2005/galeria/zdjecia/a_
    mnie_sie_marzy_kurna_chata2.jpg

    ja mam małą kuchnię, taka nie przejdzie
    no i w lecie to by tam nie wytrzymał
    chyba że wynajem jako sauna

    --
    http://zlotowskie.blox.pl
    http://moneysave.info

  • 6. Data: 2013-06-29 20:43:30
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

> [...]
    > wynika, że pierwszy pierścień to jeden płomień, a drugi pierścień to drugi
    > płomień. Co to daje? Pojęcia nie mam, ale fajnie wygląda.

    może mniejsze odkręcenie i leci pierwszymi otworami
    większe to wszystkimi, to by było ciekawe

    --
    http://zlotowskie.blox.pl
    http://moneysave.info