  • 1. Data: 2013-07-04 13:44:48
    Temat: wiata na drewno - podejście 1 - nieudane
    Od: "PH" <P...@p...news>

    PINB Wrocław:

    już wiem że przy granicy nie może być na drewno. musi być na grabki, rowery
    i inne niełatwopalne graty.

    próbowałem przekonać panią że dach jednospadowy jest symetryczny - nie udało
    mi się (zapis w warunkach że dachy mają być symetryczne).

    usłyszałem o przepisie że jak chcę tą wiatę stawiać w linii zabudowy to
    muszę mieć zgodę zarządcy drogi że zezwala na odl. mniejszą niż 6m od linii
    jezdni - kolejny (choć nie wiem czy słuszny) punkt dla pań urzędniczek

    oświadczenie o dysponowaniu nieruchomością musimy wypełnić razem z żoną :-]

    no i największy hicior. w przeciwległym rogu działki mam stanowisko
    archeologiczne. skutkowało to tym że podczas budowy domu musiałem mieć
    archeologa na działce. podczas budowy płotu urząd nie zwrócił na to uwagi i
    wydali zgodę (poprzez brak zabronienia) na budowę płotu bez archeologa.
    teraz chciałem zrobić fundament w postaci odwiertów na 1m (fi 0,2) zalanych
    betonem - i znów wymagają archeologa :-)))

    to tak dla potomności, bo temat wiaty wraca jak bumerang :-)

    Piotr

  • 2. Data: 2013-07-04 14:51:30
    Temat: Re: wiata na drewno - podejście 1 - nieudane
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 13:44:48 UTC+2 użytkownik PH napisał:
    > ju� wiem �e przy granicy nie mo�e by� na drewno. musi by� na grabki,
    rowery
    Z tego co kojarze to opału nie wolno trzymac w odległości 4 metrów od granicy
    działki, 4 metrów od sciany domu itp. Teoretycznie można nasrodku podwórka pod
    warunkiem że będa te 4 metry zachowane.
    Pisał tu ktoś kiedyś o takim myku: nie robisz woiaty na drewno, ani na rowery itp
    tylko wiate na smieci- pdobno bez pozwolenia zgłoszenia itp można.

  • 3. Data: 2013-07-04 16:11:13
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-07-04 14:51, Kris pisze:
> [...]
    tylko wiate na smieci- pdobno bez pozwolenia zgłoszenia itp można.

    na śmieci nie ale "rekreacyjną", choć i tak na zgłoszenie.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 4. Data: 2013-07-04 16:16:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 16:11:13 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > na �mieci nie ale "rekreacyjn�", cho� i tak na zg�oszenie.
    http://architekt-dekorator-wnetrz.pl/porady-architek
    ta/pozwolenie-na-budowe-czy-zgloszenie

    Nie sprawdzałem czy aktualne na dzisiaj ale:
    wiata-śmietnik- "nie wymaga pozwolenia ani zgłoszenia"

  • 5. Data: 2013-07-05 09:30:50
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...
    > Nie sprawdzałem czy aktualne na dzisiaj ale:
    > wiata-śmietnik- "nie wymaga pozwolenia ani zgłoszenia"

    Ale wymaga zachowania odległości, za wyjątkiem sytuacji, że sąsiad też
    trzyma śmieci przy granicy - tyle przepisy. W praktyce nikt się tym nie
    przejmuje. A wiatę sięrobi na trzymanie dziecięcych zabawek :-)

    Pozdrawiam
    Ergie