    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: wybor wiertarki akumulatorowej po raz kolejny...
    Date: Sun, 26 Aug 2012 14:34:35 +0100

    poradzcie co wybrac do zastosowan polprofesjonalnych
    (uprzedzajac uwagi - mam wkretarke na 230v, zwykla wiertarke
    i mlot na sds, zdecydowanie potrzebuje dobrej akumulatorowki)

    szukam czegos co zastapi mi zdychajacego black&deckera
    uzywanego przez ostatnie 4 lata
    (cos takiego jak to http://allegro.pl/i2559022489.html po
    naladowaniu dziala slicznie, ale po kilku dniach padaja
    kompletnie, tak ze z miesiac czy dwa na decyzje i zakup
    jeszcze mam) z jednej strony chcialbym zostac przy tym
    momencie ktory mam, z drugiej wazy to sporo, a na dodatek
    jest dosyc dluga i nie wszedzie sie miesci

    czego mi trzeba:

    2 biegi i udar (do ciezkich zadan mam normalny mlot z sds,
    ale czasem sie przyda na dziury pod kolki itp.)

    2 baterie, mysle o litowo-jonowych (dlugo trzymaja nieuzywane,
    sa lekkie, duze prady ladowania i rozladowania) najlepiej na 18v

    mile widziana tez jakas sensowna skrzynka na calosc do ktorej
    zmiesci mi sie troche najczesciej uzywanych drobiazgow

    nie chcialbym raczej przekraczac 900 pln, allegro raczej
    odpada zeby nie trafic na jakies stare baterie w 'atrakcyjnej'
    cenie ale mysle o czyms w takich okolicach: http://allegro.pl/i2564210439.html
    czy http://allegro.pl/i2573952823.html