eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniezawór termostatyczny czy /bateria prysznicowa termostatyczna? › zawór termostatyczny czy /bateria prysznicowa termostatyczna?
    Date: Sun, 13 Oct 2013 21:36:06 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: zawór termostatyczny czy /bateria prysznicowa termostatyczna?

    witam

    jak to mówią lepiej późno niż wcale, dzisiaj odkryłem że istnieją zawory
    które potrafią "dopuścić" zimnej wody do wrzątku.
    Mam piec gazowy który ma marną zdolność regulacji płomienia w stosunku
    do przepływu wody. najczęściej ją przegrzewa, nawet do tego stopnia ze
    się wyłącza, po to aby załączyć się za 30 sekund. Jak łatwo się
    domyśleć, woda pod prysznicem ma raz 70 stopni raz 15. Czy taka głowica
    mogłaby spowodować że w tym przerywanym cyklu pracy pieca woda będzie
    miała bardziej stabilną temperaturę? Czy lepiej byłoby zainstalować
    zawór pod piecem, czy w kabinie prysznicowej - w baterii. Które
    urządzenie będzie trwalsze, szybsze - bo oto tu chyba chodzi?

    ToMasz