  • 1. Data: 2009-06-08 19:11:07
    Temat: zelazko ze stopa prosteam
    Od: "Ann" <a...@a...pl>

    Witam
    Szukam dobrego zelazka, do tej pory uzywalam brauna si8595 ze stopa
    szafirowa, bylo super, niestety dzis zrzucilam je z deski i tak zakonczylo
    swoj zywot.
    Przegladalam strone Zelmera i zwrocilam uwage na 2 ich zelazka:
    -navigator supreme - ze stopa prosteam
    http://www.zelmer.pl/wyposazenie-domu/zelazka/zelazk
    o_navigator_supreme/art395,zelazko-navigator-supreme
    .html
    - easy control ze stopa podwojnie ceramiczna
    http://www.zelmer.pl/wyposazenie-domu/zelazka/zelazk
    o-easy-control/art196,zelazko-easy-control.html

    Czy macie doswiadczenia z tymi zelazkami, mozecie polecic ktores z nich?
    Jaka stopa jest lepsza: ceramiczna czy prosteam? Co to w ogole jest stopa
    prosteam?

    Nie udalo mi sie ich niestety zobaczyc na zywo w zadnym sklepie, a trudno mi
    je ocenic tylko po informacjach na stronie producenta.

    Bede wdzieczna za kazda opinie.
    Pozdrawiam
    Anka

  • 2. Data: 2009-06-08 20:51:59
    Temat: Re: zelazko ze stopa prosteam
    Od: "Pietrek" <p...@w...pl>

    Żelazka firmy "Z" to produkt z CHRL. Tego się nawet nie naprawia na
    gwarancji, tylko wystawia wniosek na wymianę lub zwrot kasy. Nie ma do tego
    serwisówek ani części zamiennych.
    Może i ładnie wyglądają ale są wątpliwej jakości.

    P.

  • 3. Data: 2009-06-08 22:26:05
    Od: "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl>

    Użytkownik "Ann" napisała

    > Szukam dobrego zelazka, do tej pory uzywalam brauna si8595 ze stopa
    > szafirowa, bylo super, niestety dzis zrzucilam je z deski i tak zakonczylo
    > swoj zywot.

    Najpierw spytaj się w serwisie Brauna czy ci je naprawią, kwestie za ile bym
    pominął, bo obecna jakość AGD jest żadna, a produkty "Z" z Chin dokładnie
    takie jak napisał Pietrek.
    Stopa szafirowa była genialna a na pierwszy rzut oka nie dałbym za
    niązłamanego grosza :)

    pozdrawiam

    Dziobak

  • 4. Data: 2009-06-18 10:02:37
    Od: "Ann" <a...@a...pl>

    Użytkownik "dziobak" napisał w wiadomości
> [...]
    > dokładnie takie jak napisał Pietrek.
    > Stopa szafirowa była genialna a na pierwszy rzut oka nie dałbym za

    bardzo dziekuje za rady ;-), zelazko zanioslam do wroclawskiego serwisu
    brauna, juz czeka zrobione na odbior, koszt wstepnie szacowano na 75 zl
    (wymiana plyty posredniej), sporo taniej od nowego zelazka tej klasy.

    Pozdrawiam
    Anka