-
Skuteczna reklama według deweloperów
... wizerunek firmy pracują także, tzw. reklamy outdoorowe, spoty radiowe, ogłoszenia w prasie, czy telewizji. Dobrym rozwiązaniem są również Dni otwarte na terenie osiedli, podczas których klienci często mogą liczyć na preferencyjne warunki zakupu. Mirosław Bednarek, prezes zarządu Matexi Polska W komunikacji marketingowej używamy szerokiej ...
-
Biurowce: transformacja trwa, jakie będą biura przyszłości?
... wewnętrzną w organizacjach, stanowiąc jednocześnie atrakcyjny benefit dla pracowników. Podcasty streamowane zewnętrznie mogą być wykorzystywane jako część strategii content marketingowej firmy – przyznaje Cezary Gromko. Innym rozwiązaniem wprowadzanym do biur są monitory interaktywne, które pozwalają wizualizować pomysły i podbijają kreatywność ...
-
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
... rynek wtórny B2C. Otodom Jest częścią Grupy OLX - międzynarodowej firmy specjalizującej się w ogłoszeniach, co pozwala na prowadzenie szeroko zakrojonych badań ... projektów SEO. SEMSTORM pokazuje działania rywali, co znacznie ułatwia budowanie strategii marketingowej. Korzystając z systemu można ocenić w jakiej kondycji są główni rywale i nadzorować, ...
-
Jak wybrać lokal użytkowy?
... , aby nasuwały skojarzenia z podstawowymi wyróżnikami prowadzonego biznesu – mówi Kuba Karliński, członek zarządu Magmillon, firmy realizującej projekty nieruchomościowe oparte o odnawianie kamienic. – Najbardziej popularna koncepcja kompozycji marketingowej, tzw. „4p” (product, price, place, promotion) zwraca uwagę na to, jak istotnym czynnikiem ...
-
Zakup nowego mieszkania: na co uważać?
... firmy doradczej. Jest to więc idealna propozycja dla zabieganych osób, ale także dla tych, którzy nie potrafią się odnaleźć w gąszczu ofert. Duża konkurencja sprawia, że marketing odgrywa coraz ważniejszą rolę w firmach deweloperskich. Trzeba więc zachować wyjątkową ostrożność. Eksperci radzą, aby w tej marketingowej ... o wiarygodności firmy. ...
-
Jak biura nieruchomości zyskują klientów?
... klientów i jest niezbędnym świadectwem profesjonalizmu firmy, to jednak jej siła przekazu i skuteczność jest zdecydowanie mniejsza niż wspomnianych wcześniej portali ogłoszeniowych. Własnej strony WWW nie można nie mieć, ale traktować ja trzeba jako wspierające, a nie podstawowe narzędzie komunikacji marketingowej firmy. Z ankiety portalu domy.pl ...