  • 61. Data: 2020-01-08 00:14:47
    Temat: Re: Bimber machen
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 8 stycznia 2020 00:02:37 UTC+1 użytkownik abomito napisał:
    > Jeżeli o spirytus, to spoko sprawa.
    > Ale spirytus to ja sobie w sklepie kupię.A bimber musi mieć fuzlowy smak, bo
    inaczej znajomi powiedzą: co ty , w sklepie kupiłeś?

    Sęk w tym, że te wybajerzone kolumny ze sterownikami mają ponoć ileś
    tam programów, gdzie sobie można albo wydusić 96% albo stosownie mniej,
    z pożądaną fuzlowatością i aromatem, jest też opcja wyjmowalnych
    filtrów miedzianych i innych, ino trzeba się z tego zdoktoryzować.

    L.

  • 62. Data: 2020-01-08 12:28:55
    Od: Marek <m...@g...com>

    Piłeś kiedyś nalewkę z malin, 55%, bez dodatku cukru?
    Do tego potrzebny jest spirytus bez innych smaków.

  • 63. Data: 2020-01-08 17:56:27
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Piłeś kiedyś nalewkę z malin, 55%, bez dodatku cukru?
    > Do tego potrzebny jest spirytus bez innych smaków.

    Nie sądzę, ale to dlatego że nie lubię malinówki z żadnej postaci. Kiedyś było za
    dużo i mam uraz. Sporo urazów.
    Ale dostawałem "próbki" nalewek na bimbrze. Rewelacja- aż byłem ciekaw jak wygląda
    transkrypcja na spirytus- ale chyba byłaby gorsza. Trzeba to lubić tak samo jak
    pomarańczówka na whisky czy ouzo. Ale ja pijałem ouzo bez wody i była całkiem
    interesująca!