  • 1. Data: 2019-12-17 10:12:28
    Temat: Dachówka - gdzie taką kupię i co to za typ?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Jest sobie taki oto problem:

    https://drive.google.com/open?id=11XjRIpWHojQ-3jrk8a
    nHPi1L373N2I_y

    Czy mógłbym prosi o identyfikację:

    - nazwę handlową
    - gdzie to kupić w detalu
    - a może ktoś zgadnie kolor?

    Sąsiad, mający to samo na dachu, szukał i wyszło mu na to że producent
    już nie istnieje. Ale może to typowa dachówka jakoś ustandaryzowana i
    można dokupić podobną?

    Jak trzeba to podrzuce wymiary.

  • 2. Data: 2019-12-17 11:25:21
    Temat: Re: Dachówka - gdzie taką kupię i co to za typ?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2019 10:12:33 UTC+1 użytkownik heby napisał:
> [...]
    >
    > Sąsiad, mający to samo na dachu, szukał i wyszło mu na to że producent
    > już nie istnieje. Ale może to typowa dachówka jakoś ustandaryzowana i

    Moja bras celtycka wygląda dość podobnie
    Ale diabeł może tkwić w szczegółach
    Najlepiej jak z Twoja dachówką podjedziesz na lokalny skład i przypasujesz na miejscu

  • 3. Data: 2019-12-17 11:40:04
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/12/2019 11:25, Kris wrote:
    > Moja bras celtycka wygląda dość podobnie

    Właśnie w nią celowałem jako pierwszą, ale na zdjeciach jest
    zdecydowanie bardziej zaokrąglona niż moja. U mnie widać mniejsze krągłości.

    > Najlepiej jak z Twoja dachówką podjedziesz na lokalny skład i przypasujesz na
    miejscu

    Tak zrobie, na razie interesuje mnie czy one są standaryzowane
    rozmiarami. Bo obecnie rozbieram daszek nad wejściem w celu pozyskania
    dachówki na dach, a daszek odbuduje, od biedy, inną podobną.