eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBył taki watek "Do kiki" - chodzi o ścianę szczytową i kolankową › Był taki watek "Do kiki" - chodzi o ścianę szczytową i kolankową
    From: hk <h...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Był taki watek "Do kiki" - chodzi o ścianę szczytową i kolankową
    Date: Sun, 11 Jul 2010 08:50:50 +0200

    Ściana szczytowa miała być ścięta i ocieplona, na to dopiero dach. Broń
    boże wymurować pod deski to samo kolankowa: krokwie na murłacie i nie
    murować pod deski tylko wełna między krokwie na murłacie. Jeśli dobrze
    zrozumiałem ;)
    A ja ma w planie wieniec ukośny na ścianach szczytowych. Na wieńcu
    oparte krokwie, wieniec i krokwie ocieplone z zewnątrz (pod same łaty i
    kontrłaty jak rozumiem). Tak jest OK?

    A przy okazji - zapytałem o ceny - jedna ekipa, nie chciała robić w tym
    roku więc nie pytałem o szczegóły powiedziała: mur 30, strop 35zł/m2.
    Druga mur 33 m2, strop 70 m2 (niby z wieńcem), wieńce ukośne, podciągi
    ekstra >80 zł/mb.
    Ile u Was brali za metr i czy mieli jakieś "asy" w rodzaju cienka
    ścianka działowa x2, komin x3, komin z cegły klinkierowej 3zł za cegłę?
    Bo jak się tak pyta "ile za metr?" to mówią ile za metr, ale nie od razu
    wychodzi co jeszcze trzeba policzyć...