  • 21. Data: 2022-07-05 23:03:34
    Temat: Re: Ceny cukru
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.07.2022 o 12:00, Janusz pisze:

    > W Bielsku PO rządzi jakbyś nie wiedział.

    Wiem ale Ty nie wiesz że okręg 27 wybrał tych, przez których cukier
    będzie na kartki i po 10zł/kg

    https://www.wnp.pl/parlamentarny/okreg/okreg-nr-27,2
    965.html
    "Okręg nr 27 w wyborach do sejmu jest obszarem, na którym komitet
    wyborczy Prawa i Sprawiedliwości zdobył niemal dwukrotną przewagę nad
    jego największym konkurentem, jakim był komitet wyborczy Platformy
    Obywatelskiej. "

    > A ty głosowałeś?

    Głosowałem i nigdy nie głosowałem na PiS. Sami się nie wybrali.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 22. Data: 2022-07-05 23:10:32
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.07.2022 o 21:39, Janusz pisze:

    > Inna sprawa że PO wcześniej ciężko sobie na to zapracowało żeby tak
    > dostać w dupę.

    Tu nie chodzi o PO, PSL, czy cokolwiek bo to nie oni dostali po dupie,
    cały czas mają się świetnie :]

    Suweren sam sobie wybrał PiS i sam sobie dał po dupie i tak należy to
    rozumieć. Chcieli to mają :]

    PiS sam się nie wybrał i nie zwyciężył walkowerem.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 23. Data: 2022-07-05 23:10:49
    Temat: Re: Ceny cukru [OT]
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.07.2022 o 20:15, marios pisze:

    > --------------------
    >    BTW: Nie rozumiem tej wojny PiS, PO, ...itd. - przecież to właśnie
    > ich polityka, źle, dobrze, ale obie partie na topie, .. no dobra PSL to
    > jakaś przechowalnia/wylęgarnia.

    Masz na początek:
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/922a6e0bade59293 porównanie i kurs dolara.

    Kto tego dokonał?

    > Jak ktoś rzuca ch..mi na PO vs PiS - to dla mnie znak, że jest
    > kompletnie zmanipulowany mediami, przestał myśleć i jest sterowany w
    > zależności od tego, która partia ma więcej mediów w internecie.
    > A internet to kalka TV, czy tam inaczej, teraz TV jest kalką internetu -
    > bo tu jest główny nacisk rozprzestrzeniania wody z mózgu.

    To nie media a realia. Chyba nie ogarniasz co się dzieje.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 24. Data: 2022-07-06 00:07:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:62c35909$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    user marios pisze tak:

    > Rozwijają nam się tematy :)
    >
    > Ostatnio widziałem po 3.20 - 3.50 / kg w różnych marketach.
    > Dzisiaj żona przyszła i cukru ni ma;w biedrze, w stokrotce, chyba
    > lidlu, .. gdzieś tam jeszcze
    > W biedrze podobno po 5 , ale już się skończył, a sprzedawczyni
    > podgrzewa spekulacje i rozgłasza, że następna dostawa po 7 zeta
    > będzie ..
    >
    > Jutro lecę do sklepu na [podmiejskiej] wsi - wykupię, a co na
    > wsi maja
    > mieć lepiej?
    >
    > Lublin

    jak stare niemieckie dziady emeryty ;)

    Wydaję dziennie mniej niż w Polsce i nadal nie chudnę.
    Zastanawiam się, że codziennie obiad to musi być koszt.

    Rano jem w pracy dwa gotowane jajka 2 x 1.5zł = 3zł
    dwa x bilet na autobus 2x 8.50zł = 17zł (mogę chodzić z buta)
    wieczorem jakies kanapki z zywiecką.

    cukru nie jadłem dwa lata.

    a tu zakupy bo byłem w pobliżu
    bo specjalnie nie chce mi się jechać 12km

    https://ibb.co/q9xwXRY

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy

  • 25. Data: 2022-07-06 00:36:50
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 6 July 2022 at 00:07:50 UTC+2, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    codziennie 30 funciaków na żarcie to chyba tak tanio nie jest ?

    1000 func iaków miesięcznie

    to trzeba zarabiac 100.000 rocznie aby związać koniec z koncem

    Wazne, że się nauczyli po polskiemu

  • 26. Data: 2022-07-06 11:11:39
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-07-05 o 23:03, LordBluzg(R)?? pisze:

> [...]
    > wyborczy Prawa i Sprawiedliwości zdobył niemal dwukrotną przewagę nad
    > jego największym konkurentem, jakim był komitet wyborczy Platformy
    No i?

    > Głosowałem i nigdy nie głosowałem na PiS. Sami się nie wybrali.
    Ale ktoś na nich głosował a więcej ktosi olało wybory.
    --
    Janusz

  • 27. Data: 2022-07-06 11:14:23
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-07-05 o 23:10, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Tu nie chodzi o PO, PSL, czy cokolwiek bo to nie oni dostali po dupie,
    > cały czas mają się świetnie :]
    No nie, kupę intratnych posadek stracili.

    > Suweren sam sobie wybrał PiS i sam sobie dał po dupie i tak należy to
    > rozumieć. Chcieli to mają :]
    Suweren zawsze dostaje po dupie.

    > PiS sam się nie wybrał i nie zwyciężył walkowerem.
    Oczywiste, i co z tego wynika? jakie wnioski na przyszłość wyciągły z
    tego inne partie?

    --
    Janusz

  • 28. Data: 2022-07-06 11:38:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 5 lipca 2022 o 23:11:32 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    >
    > Kto tego dokonał?

    > To nie media a realia. Chyba nie ogarniasz co się dzieje.
    Od kiedy to wysoki kurs jakiejś waluty do dolara jest dobry. Kacapy twoi panowie
    mają chyba najsilniejszą walutę na świecie. I w tym kraju dobrobytu wszelkiego
    inflacja już 30%, wzrost cen artykułów konsumpcyjnych 2,5 raza, znaczący i
    postępujący wzrost bezrobocia, zdychające fabryki. Dlatego najgorsza z możliwych
    ocena przez firmy ratingowe. O tym że swoich obligacji nie wykupują też można
    wspomnieć.

  • 29. Data: 2022-07-06 16:09:37
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.07.2022 o 11:11, Janusz pisze:

    965.html
    > No i?

    > Ale ktoś na nich głosował a więcej ktosi olało wybory.

    Masz wyżej, że Bielsko-Biała miała przebitkę głosowania na PiS i to
    dwukrotną ilość! Taką masz okolicę :) CBDU.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 30. Data: 2022-07-06 16:12:30
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.07.2022 o 11:14, Janusz pisze:

    > Suweren zawsze dostaje po dupie.

    To niech wybiera mądrze :D

    > Oczywiste, i co z tego wynika? jakie wnioski na przyszłość wyciągły z
    > tego inne partie?

    Taki, że nie należy głosować na PiS :]

    --
    LordBluzg(R)??