  • 1. Data: 2022-07-01 12:20:37
    Temat: Zaklejenie fugi
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Taki temat:
    Pomieszczenie gospodarcze, wybudowane kilka lat temu.
    Wewnątrz pomieszczenia podłoga nieco osiadła, fuga pomiędzy płytkami
    podłogi a płytkami na ścianie (cokolik na wysokość jednej płytki) zrobiła
    się szeroka na około cntymetr.
    Co miało osiąść, to już osiadło, więcej raczej nie powinno.

    Jak i czym to zakleić?

    Ze względu na dużą długość - kilkadziesiąt metrów bieżących - dobrze, aby
    to nie kosztowało bardzo dużo.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2022-07-01 13:14:31
    Temat: Re: Zaklejenie fugi
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 1 lipca 2022 o 12:20:40 UTC+2 Adam napisał(a):
> [...]
    > się szeroka na około cntymetr.
    > Co miało osiąść, to już osiadło, więcej raczej nie powinno.

    Fugą?

  • 3. Data: 2022-07-01 14:01:09
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 1 July 2022 at 13:14:33 UTC+2, Kris wrote:

    > Fugą?
    gipsem, bo guma do żucia podrożała

    Stoi galeria handlowa i płytki na zewnątrz do samej ziemi, a tam kostka, i grunt
    osiedł jakieś 10-15 cm
    ale nic nie robią, bo wiedzą, że grunt będzie dalej osiadał
    i szkoda roboty

    Osiadanie podłóg, gruntow to prawidlowość, gdy niekumate Zenki budują

    Mimiec by wyburzył
    i zbudował od nowa, bez wad

  • 4. Data: 2022-07-01 15:36:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:83d9280a-1662-43f7-ad84-d87b6b9a6559n@googlegr
    oups.com>
    user Kris pisze tak:

    > Fugą?

    5 - 15mm masz na mysli?

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy

  • 5. Data: 2022-07-01 18:25:27
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > 5 - 15mm masz na mysli?

    zagipsować szparę a na to fuga?

  • 6. Data: 2022-07-01 21:15:56
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 1 July 2022 at 15:36:48 UTC+2, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    mam na mysli to co napisałem, bo nie wiem co to rozdwojenie jaźni

    Z fugi zrobiła sie dylatacja 10-15 cm
    i nic nie robią, bo wiedzą, że galeria handlowa jest zbudowana na 20 metrowym
    fundamencie i nie osiada
    a trakt dojściowy został jedynie utwardzony i będzie nadal osiadał.

  • 7. Data: 2022-07-01 23:19:50
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W piątek, 1.07.2022 o 12:20, Adam napisał:

> [...]
    > się szeroka na około cntymetr.
    > Co miało osiąść, to już osiadło, więcej raczej nie powinno.

    ścianę osłonić podłogową listwą ceramiczną przyklejoną tylko
    do podłogi. Podłoga będzie mogła dalej swobodnie osiadać jakby
    co, ale nie będzie to już rzucać się w oczy.

    --
    Collie

  • 8. Data: 2022-07-01 23:47:13
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W piątek, 1.07.2022 o 21:15, a a napisał:

    > mam na mysli to co napisałem, bo nie wiem co to rozdwojenie jaźni

    Klinicznie to normalne - mający DID nie wie, że ma.

    --
    Collie

  • 9. Data: 2022-07-02 00:17:27
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 1 July 2022 at 23:47:18 UTC+2, Collie wrote:

    > Klinicznie to normalne - mający DID nie wie, że ma.
    >
    > --
    > Collie
    jesteś gópi jak gófno

    skoro wiesz, że masz rostrojenie jaźni to się lecz a nie zawracaj tutaj dópy więcej

    to nie poradnia

    a jak sobie nie radzisz
    to zasłaj łuszko

  • 10. Data: 2022-07-02 01:58:10
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W sobotę, 2.07.2022 o 00:17, a a napisał:

    > jesteś gópi jak gófno

    No widzisz, nie wiesz, że w poprzednim wcieleniu byłeś rybim
    chujem złamanym, a teraz - że jesteś chujem na kaczych łapach.
    Taki jest DID.

    --
    Collie