  • 11. Data: 2022-07-02 10:08:54
    Temat: Re: Zaklejenie fugi
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 2 lipca 2022 o 01:58:15 UTC+2 Collie napisał(a):

    > No widzisz, nie wiesz, że w poprzednim wcieleniu byłeś rybim
    > chujem złamanym, a teraz - że jesteś chujem na kaczych łapach.
    > Taki jest DID.
    >
    > --
    > Collie
    A ty jesteś złodziejem bo chuja na kaczych łapach ja wymyśliłem a ty używasz i nie
    podajesz źródła chuju osrany. Zdjęcie swojej żony pokaż bo nic tak nie cieszy jak
    cudze nieszczęście.

  • 12. Data: 2022-07-03 07:33:14
    Temat: Re: Zaklejenie fugi - pomysł
    Od: Runt <s...@t...org>

    W dniu 2022-07-02 o 10:08, PSYCHOPATA* Zenek Kapelinder pisze:

    > A ty jesteś złodziejem bo chuja na kaczych łapach ja wymyśliłem
    brawo koguciku. wymyśliłeś siebie! ;-)))

    > a ty używasz i nie podajesz źródła chuju osrany.
    brawo koguciku! pamietaj by trzymać swego tate za siurka kiedy szczy ci
    na głowę, a ty się cieszysz że masz darmowy prysznic.

    > Zdjęcie swojej żony pokaż bo nic tak nie cieszy jak cudze nieszczęście.
    collie ma przynajmniej żonę a ty co? walisz "gruchę" zeschniętą łapą i
    kropli nawet nie wyciśniesz. zenusiu, czy pamietasz kiedy ostatni raz
    miałeś ejakulację? no... no... nie pamietasz?! aj waj aj waj! ;-))

    --
    Runt ??

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

    Internet pamięta:
    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/MBgopP
    7Lgw8

  • 13. Data: 2022-07-03 11:30:44
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W niedzielę, 3.07.2022 o 07:33, Runt napisał:

    > brawo koguciku. wymyśliłeś siebie! ;-)))

    Dokładnie. Ten zdemenciały stary bałucki chuj (czy jak piszą o nim
    na Limance - huj) na kaczych łapach niebawem ogłosi - podpuszczony
    przez Niemca Alzheimera - że proch wymyślił.
    https://kwejk.pl/obrazek/1468211/huj-na-kaczych-lapa
    ch.html

    --
    Collie

  • 14. Data: 2022-07-03 12:32:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 3 lipca 2022 o 11:30:47 UTC+2 Collie napisał(a):

> [...]
    > na Limance - huj) na kaczych łapach niebawem ogłosi - podpuszczony
    > przez Niemca Alzheimera - że proch wymyślił.

    Kundel z pedałem się dogaduje. Który którego rżnie w dupę?

  • 15. Data: 2022-07-04 07:10:29
    Od: Runt <s...@t...org>

    W dniu 2022-07-03 o 12:32, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA:

    czyli zenus z hansem i jego psem ;-)))

  • 16. Data: 2022-07-04 07:10:41
    Od: Runt <s...@t...org>

    W dniu 2022-07-03 o 11:30, Collie pisze:

> [...]
    > na Limance - huj) na kaczych łapach niebawem ogłosi - podpuszczony
    > przez Niemca Alzheimera - że proch wymyślił.

    zenuś to żałosny staruszek któremu wydaje się, że "zjadł wszystkie
    rozumy". bełkocze chłopina na wielu forach i wszędzie prędzej czy
    później go z nich gonią.

    --

    [ patrz wpis zenusia ]