  • 31. Data: 2022-07-06 16:16:44
    Temat: Re: Ceny cukru
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 6 July 2022 at 16:13:04 UTC+2, LordBluzg(R)?? wrote:
    > To niech wybiera mądrze :D

    > Taki, że nie należy głosować na PiS :]
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina>>>
    wy bez tej polityki to nawet wysrać się nie potraficie
    i każde gówno musi mieć przynależnośc partyjną

    W Hameryce jest 30% inflacja i nikt nie drze ryja,
    bo jak Donald naprodukował buliony zielonych, a fabryki stoją to musi byc inflacja i
    nawet 100%
    bo nie ma na rynku towaru

    A jedyny jest w Chinach, ale z Chinami się ciągle gryza i dlatego maja inflację 30% i
    wielki krach i kryzys gospodarczy.

    Dlatego usiłuja zbankrutować Europkę i wybrali Mimcow do bankructwa, na pierwszy
    ogień , a potem Francę

  • 32. Data: 2022-07-06 16:27:28
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 05 Jul 2022 23:07:56 +0100, PiteR napisał(a):

    > in <news:62c35909$0$555$65785112@news.neostrada.pl>

    > jak stare niemieckie dziady emeryty ;)
    >
    > Wydaję dziennie mniej niż w Polsce i nadal nie chudnę.
    > Zastanawiam się, że codziennie obiad to musi być koszt.
    >
    > Rano jem w pracy dwa gotowane jajka 2 x 1.5zł = 3zł
    > dwa x bilet na autobus 2x 8.50zł = 17zł (mogę chodzić z buta)
    > wieczorem jakies kanapki z zywiecką.
    >
    > cukru nie jadłem dwa lata.
    >
    > a tu zakupy bo byłem w pobliżu
    > bo specjalnie nie chce mi się jechać 12km
    >
    > https://ibb.co/q9xwXRY

    Z czego to wydruk?
    Paragon niefiskalny, ale z rozbiciem na stawki VAT, Number "systemowy",
    Pain in "Kartą", towary w jęz. polskim.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 33. Data: 2022-07-06 17:44:39
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-07-06 o 16:12, LordBluzg(R)?? pisze:

    > To niech wybiera mądrze :D
    No jasne :)

    > Taki, że nie należy głosować na PiS :]
    No ale kto głosował? ja nie, ty pewnie też nie, to kto głosował?
    żelaznego elektoratu maja podobno coś około 20% a było jak pamiętam
    chyba 38%
    więc kto głosował?

    --
    Janusz

  • 34. Data: 2022-07-06 18:01:54
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.07.2022 o 17:44, Janusz pisze:

> [...]
    > No ale kto głosował? ja nie, ty pewnie też nie, to kto głosował?
    > żelaznego elektoratu maja podobno coś około 20% a było jak pamiętam

    Chyba jeszcze do Ciebie nie dotarło a linki i dane podałem :/ Normalnie
    rozmowa jak z PiSiorem. Z Bielska Białej głosowało na PiS dwa razy tyle
    co na PO. Jestem z Poznania jbco :)

    Podać w procentach czy sam obliczysz?

    Może jeszcze nie wiesz ale mieszkasz w mateczniku PiS :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 35. Data: 2022-07-06 18:18:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1vuov7w1arw6y.1i67866vvmqq5.dlg@40tude.net>
    user Adam pisze tak:

    > Z czego to wydruk?
    > Paragon niefiskalny, ale z rozbiciem na stawki VAT, Number
    > "systemowy", Pain in "Kartą", towary w jęz. polskim.

    polskie delikatesy w Londynie

    oczywiście to błąd powinno być paying in jak już
    albo paid by card.

    pain to jest w dupie przy kasie.

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy

  • 36. Data: 2022-07-06 19:34:00
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-07-06 o 16:09, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Masz wyżej, że Bielsko-Biała miała przebitkę głosowania na PiS i to
    > dwukrotną ilość! Taką masz okolicę :) CBDU.
    No i co z tego, jaki ja na to mam wpływ.

    --
    Janusz

  • 37. Data: 2022-07-06 19:34:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-07-06 o 18:01, LordBluzg(R)?? pisze:

> [...]
    > co na PO. Jestem z Poznania jbco :)
    >
    > Podać w procentach czy sam obliczysz?
    >
    > Może jeszcze nie wiesz ale mieszkasz w mateczniku PiS :]

    no i jaka w tym moja wina?

    --
    Janusz

  • 38. Data: 2022-07-11 16:19:06
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2022-07-04 o 23:18, marios pisze:
> [...]

    > W biedrze podobno po 5 , ale już się skończył, a sprzedawczyni podgrzewa
    > spekulacje i rozgłasza, że następna dostawa po 7 zeta będzie ..

    w lidlu od metra tego leży po 3.30 (mazowieckie). Ruskie mendy rzucają
    podpuchy a niektórzy łykają jak pelikany i sieją dezinformację mającą
    wzbudzić panikę....

    Jedyne czego jest mniej (ale to przez skok ceny pulpy) to ręczniki
    papierowe. Nie ma marek dyskontowych na półkach. Ale są drogie typu
    lambi czy velvet.

  • 39. Data: 2022-07-12 17:10:29
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 06.07.2022 15:27, Adam wrote:

    > Z czego to wydruk?
    > Paragon niefiskalny, ale z rozbiciem na stawki VAT, Number "systemowy",
    > Pain in "Kartą", towary w jęz. polskim.

    jak robiłem dodatkowy kluczyk do auta, to pan zapytał czy chcę fakturę.
    Dał mi takie coś:
    https://ibb.co/qYxsxYv
    Na moje pytanie do księgowej czy to rozliczy, bo nie ma tu stawki vat,
    moich danych i w ogóle to taki świstek, księgowa powiedziała "panie
    Łukaszu, ja nie wiem jak jest w Polsce, ale ja to normalnie zaksięguję i
    vat rozliczę. Dobrze że Pan to ma, bo bez żadnego dokumentu to bym nie
    mogła vatu rozliczyć, jedynie w koszty wrzucić". Tak, wydatki bez
    faktury czy paragonu też można rozliczyć. Teraz już rozumiem zasadę:
    skoro podał numer VAT, to znaczy że go rozlicza, a skoro nie podał
    stawki, to znaczy że przyjął standardową 20%.

    Lukasz