  • Data: 2020-09-17 17:32:17
    Temat: Co może robić takie dziury?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Coś mi robi nocą dziury w trawniku. Dziury mają na zewnątrz ok 5 cm
    średnicy i są na głębokość 4-5 cm. Wygląda, jakby jakiś zwierzak szukał
    pod ziemią robali, albo innych przysmaków.
    Kształt dziur kojarzy mi się z pyszczkiem jeża, których kilka chodzi w
    okolicy. Dziury mi w sumie nie przeszkadzają, ale nie widziałem jeszcze
    takiego zjawiska. Może ktoś z Was wie, czyja to robota?
    https://yadi.sk/i/QDHAUGrNguij2Q
    https://yadi.sk/i/ngota__-z6ZnZg

    Jacek