  • 1. Data: 2022-08-26 20:03:22
    Temat: jaka to roślina ?
    Od: Fiora <f...@o...pl>

    co to za roślina ??

    https://photos.google.com/photo/AF1QipM-UEaBN_i1d_Lg
    Y1FIWjYJai6tEhSBQzshulcC

    Przywiozłam ją na działkę z ogrodu
    otaczającego pałac pod Bydgoszczą
    Pozdrawiam
    Fiora

  • 2. Data: 2022-08-28 19:40:44
    Temat: Re: jaka to roślina ?
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 26.08.2022 o 20:03, Fiora pisze:
    > co to za roślina ??
    >
    > https://photos.google.com/photo/AF1QipM-UEaBN_i1d_Lg
    Y1FIWjYJai6tEhSBQzshulcC

    > Przywiozłam ją na działkę z ogrodu
    > otaczającego pałac pod Bydgoszczą
    > Pozdrawiam
    > Fiora

    Chciałam zobaczyć tę roślinę, ale nie mogę, bo musze zalogować się na
    google.

    Krycha.

    --
    ,,Między duchem a materią pośredniczy matematyka." -- Hugo Steinhaus

  • 3. Data: 2022-08-29 20:23:54
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 28.08.2022 o 19:40, Krycha pisze:

    Y1FIWjYJai6tEhSBQzshulcC

    > Chciałam zobaczyć tę roślinę, ale nie mogę, bo musze zalogować się na
    > google.

    Nie jestem przekonany, że logowanie pomoże.
    Ja jestem zalogowany, ale widzę tylko taki komunikat:

    404. Wystąpił błąd.
    Nie można znaleźć żądanego adresu URL na tym serwerze.
    To wszystko, co wiemy.

    Ten komunikat widziałem od samego początku.

    --
    -
    Akarm

  • 4. Data: 2022-08-30 01:50:30
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W niedzielę, 28.08.2022 o 19:40, Krycha napisała:

    Y1FIWjYJai6tEhSBQzshulcC
    > Chciałam zobaczyć tę roślinę, ale nie mogę, bo musze zalogować się na
    > google.

    Nie zobaczysz i po zalogowaniu, gdyż Google blokuje pokazywanie
    rzeczy kradzionych.

    --
    Collie

  • 5. Data: 2022-08-31 21:28:36
    Od: Fiora <f...@o...pl>

    W dniu 2022-08-30 o 01:50, Collie pisze:

    > Nie zobaczysz i po zalogowaniu, gdyż Google blokuje pokazywanie
    > rzeczy kradzionych.

    Jakie kradzione - sama robiłam zdjęcie na działce...
    Spróbuję znaleźć inną lokalizację do pokazania

    Fiora

  • 6. Data: 2022-09-01 00:22:53
    Od: Collie <c...@p...pl>

    Napisałaś byłaś:

    > Przywiozłam ją na działkę z ogrodu
    > otaczającego pałac pod Bydgoszczą

    Czego nie rozumiesz z tego co napisałaś,
    pisząc teraz "jakie kradzione"?

    --
    Collie

  • 7. Data: 2022-09-01 11:30:31
    Od: Fiora <f...@o...pl>

    W dniu 2022-09-01 o 00:22, Collie pisze:

    > Czego nie rozumiesz z tego co napisałaś,
    > pisząc teraz "jakie kradzione"?
    Był tam pan ogrodnik, roślin mnóstwo i powiedział,
    że jedną mogę wziąć

  • 8. Data: 2022-09-01 12:46:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Fiora napisała:

    > Był tam pan ogrodnik, roślin mnóstwo i powiedział,
    > że jedną mogę wziąć

    Ogrodnik. A tu mamy do czyniena z psem ogrodnika. Jest różnica. Zasadnicza.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2022-09-01 15:30:51
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W czwartek, 1.09.2022 o 12:46, Jarosław Sokołowski napisał:

    > Ogrodnik. A tu mamy do czyniena z psem ogrodnika. Jest różnica. Zasadnicza.

    A tu mamy do czynienia z turkuciem podjadkiem,
    który ukradkiem wyżej sra, niż dupę ma. Na
    Usenecie kojarzony z trollem Obesrańcem.

    --
    Collie

  • 10. Data: 2022-09-01 15:34:08
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W czwartek, 1.09.2022 o 11:30, Fiora napisała:

    > Był tam pan ogrodnik, roślin mnóstwo i powiedział,
    > że jedną mogę wziąć

    Aha. Ty to masz szczęście, jak śpiewała Rodowiczka.

    --
    Collie