  • 1. Data: 2023-12-14 12:36:22
    Temat: Coraz więcej infrma mi prasowych
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pisza w nich o mozliwosci wprowadzenia nowej taryfy dla posiadaczy pomp ciepła. Przy
    korzystnej cenie pradu w takiej taryfie, na logikę nizszej niz obecna tańsza taryfa w
    rozliczeniach dwu taryfowych fotowoltaika zakładana zeby mieć tańsze ogrzewanie w
    zimę traci sens. Za to nabiera sensu posiadanie akumulatorow. Oczywiście z kilowata
    albo ciut więcej mozna mieć. Przez większa część roku mozna być wtedy odciętym od
    sieci.

  • 2. Data: 2023-12-14 15:46:12
    Temat: Re: Coraz więcej infrma mi prasowych
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday 14 December 2023 at 12:36:24 UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    z kilowata albo ciut więcej mozna mieć. Przez większa część roku mozna być wtedy

    Pisałeś o tym już 10 razy

    Melon promował Powerwall Tesla od lat i takie akumulatory na ścianę kosztowały 20.000
    $
    i dlatego nikt tego nie kupił, bo i po co.

    Potem Melon reklamował, aby samochód Tesla był tym aku, podłączanym do sieci domowej
    i też pomysł upadł.

    Zatem żadnych aku w domu bo drogie, bo litówki są niebezpieczne, palą się i
    ubezpieczenie domu od pożaru nie obejmuje tego ryzyka i nie wypłaci odszkodowania gdy
    dom się spali.

    Żadnych aku w domu bo drogie , niebezpieczne i generują straty, bo sprawność UPS,
    powerbanka to poniżej 80%

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!

  • 3. Data: 2023-12-14 18:22:16
    Od: a a <m...@g...com>

> [...]
    z kilowata albo ciut więcej mozna mieć. Przez większa część roku mozna być wtedy

    Tu masz swoje powerwalle na ścianę do domu, czyli aku litowe do 10 kWh
    a ceny do 20.000 zł

    https://www.bing.com/search?form=&q=powerwall&form=Q
    BLH&sp=-1&lq=0&pq=powerwall&sc=10-9&qs=n&sk=