  • 1. Data: 2023-12-14 00:33:42
    Temat: Jak by ktoś miał jakies watpiwosciu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://energetyka24.com/oze/wiadomosci/w-gdansku-ru
    szylo-biuro-siemens-gamesa
    Zydowskim targiem kompromis będzie na poziomie 500 metrow.
    Miałeś, chamie, złoty róg,
    miałeś, chamie, czapkę z piór:
    czapkę wicher niesie,
    róg huka po lesie,
    ostał ci się ino sznur,
    ostał ci się ino sznur
    Cyytat pochodzący z ,,Wesela" Stanisława Wyspiańskiego. W ten sposób Chochoł zwraca
    się do Jaśka, brata panny młodej, wyrzucając mu utratę rogu, który był symbolem wiary
    narodowej, zachęcającym do walki o niepodległość. Dzisiaj słowa te interpretujemy
    jako utraconą szansę. Interpretacja pochodzi ze strony Ortograf.
    Chcacemu niedzielę się krzywda. Jak sobie pacany zagłosowali tak mieć beda.

  • 2. Data: 2023-12-14 00:55:20
    Temat: Re: Jak by ktoś miał jakies watpiwosciu
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > https://energetyka24.com/oze/wiadomosci/w-gdansku-ru
    szylo-biuro-siemens-gamesa
    > Zydowskim targiem kompromis będzie na poziomie 500 metrow.

    To dlaczego tutaj jesteś Żydem?

    hehehe

    "podpisana umowa jest największą inwestycją realizowaną w polskiej
    części Morza Bałtyckiego i jedną z największych tego typu na świecie."

    Tak, działki na morzu utracą cenę a okoliczni ludzie będą słuchali wycia
    wiatraków :D

    hehehehe. Umieraj!!! Zabierasz powietrze wiatrakom!

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-12-14 01:32:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 14 grudnia 2023 o 00:55:29 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > wiatraków :D
    >
    > hehehehe. Umieraj!!! Zabierasz powietrze wiatrakom!

    Pomyliłem się. W innym miejscu napisałem ze masz 1/8 mózgu. Masz sporo mniej. Do tego
    jestes nudnie monotematyczny i masz lotnosc płyty chodnikowej.

  • 4. Data: 2023-12-14 01:37:45
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Pomyliłem się. W innym miejscu napisałem ze masz 1/8 mózgu. Masz sporo mniej.

    Nie, nie pomyliłeś się. Masz skalę na swojej podstawie. Skoro masz 1/8
    mózgu to wyżej nie jesteś w stanie zmierzyć :) To chyba oczywiste?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>