  • 1. Data: 2022-01-14 21:48:22
    Temat: Czy ktoś z Was ma takie PV?
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    Pytanie, czy ktoś z Was zna albo użytkuje takie panele, Sunport Power:

    BenchmarkIISPP340-370NHEH 340-370W MWT

    lub:
    Moduł PV MWT monokrystaliczny PERC half-cut C7II?445-465W

    Jeśli tak, to jakie opinie?

    --
    Ewa

  • 2. Data: 2022-01-15 11:15:35
    Temat: Re: Czy ktoś z Was ma takie PV?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-01-14 o 21:48, FEniks pisze:
> [...]
    >
    > BenchmarkIISPP340-370NHEH 340-370W MWT
    >
    > lub:
    > Moduł PV MWT monokrystaliczny PERC half-cut C7II?445-465W

    Ale jakie opinie można mieć? panele albo działają albo nie, mocy ani
    sprawności i tak nie zmierzysz anie nie porównasz z innymi. Byłem w
    sklepie z panelami i oglądałem z bliska różne, niczym specjalnie się nie
    różnią więc jak mają dobrą cenę to kupować.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2022-01-15 11:49:30
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.01.2022 o 21:48, FEniks pisze:
> [...]
    >
    > BenchmarkIISPP340-370NHEH 340-370W MWT
    >
    > lub:
    > Moduł PV MWT monokrystaliczny PERC half-cut C7II?445-465W

    Trudno o opinie. Ten sam panel na innym dachu w innej lokalizacji może
    mieć 50% różnicy, czasookres od daty produkcji zbyt mały, żeby określić
    zużywanie, co też nie jest łatwe, bo dzień dniu nierówny a statystyki
    niedokładne.
    Ja bym brał te, które mają najwięcej kW z metra kwadratowego i większą
    odporność na gradobicie.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>