  • 1. Data: 2022-01-15 21:47:28
    Temat: Spłukiwanie miliarda kibli czystą, pitna wodą to zbrodnia ludzkości
    Od: a a <m...@g...com>

    Nie iestnieje glupsza aktywnośc czlowieka, niz spłukiwania g... w kiblu czystą ,
    pitna wodą i codziennie tak miliard kibli jest splukiwanych
    a to jest woda z atestem zdrowia, przydatna do spożycia a nie do splukiwania g...ien

    Do spłukiwania g...ien niech będzie g...woda

    Albo foliowanie g...ien i robienie do plastikowego woreczka a potem próźniowe
    zamykanie i do zsypu i bez miliardów litrów pitnej wody.

  • 2. Data: 2022-01-15 21:50:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 15 stycznia 2022 o 21:47:29 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    >
    > Albo foliowanie g...ien i robienie do plastikowego woreczka a potem próźniowe
    zamykanie i do zsypu i bez miliardów litrów pitnej wody.
    Daj dobry przykład i sraj do torebek.

  • 3. Data: 2022-01-15 22:00:25
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 15 January 2022 at 21:50:45 UTC+1, 4...@g...com wrote:
    pitna wodą i codziennie tak miliard kibli jest splukiwanych

    zamykanie i do zsypu i bez miliardów litrów pitnej wody.
    > Daj dobry przykład i sraj do torebek.
    dzięki za zainteresowanie
    robię właśnie taki kibel bezwodny z foliowaniem g..ien

    Bill NiebieskiEkran specjalizowal się w budowie kibli w Indiach

    Ale aby zmienic te g...niane naweyki miliardow ludzi trzeba miliardow kasy

    Ale nie istnieje gópsza metoda niszczenia wody pitnej na świecie
    i to w ilosci miliardow litrow wody pitnej dziennie i każdego dnia.

    A tysiące lat ludzkość srała na polu i bez wody i komu to przeszkadzalo ?

  • 4. Data: 2022-01-15 22:45:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 15 stycznia 2022 o 22:00:27 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    > i to w ilosci miliardow litrow wody pitnej dziennie i każdego dnia.
    >
    > A tysiące lat ludzkość srała na polu i bez wody i komu to przeszkadzalo ?
    To już robisz dwie rzeczy. Pierwsza to pompa ciepła na peltierach a teraz kibel z
    pakowaniem gówien w worki. Obie te wymyślane przez ciebie rzeczy mają wspólny
    mianownik. Gówno z nich będzie.

  • 5. Data: 2022-01-16 00:38:31
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 15 January 2022 at 22:45:10 UTC+1, 4...@g...com wrote:
> [...]
    pakowaniem gówien w worki. Obie te wymyślane przez ciebie rzeczy mają wspólny
    Z Peltierami czekam na arktyczne mrozy w Europie, wtedy Brókselka da kasę na nowe
    technologie

    A pakowanie gówień w folię to przyszłość

    Cala Europa Zachodnia uzywa w szklarniach tego ludzkiego nawozu od lat, nazywając go
    organicznym, czyli odbiorców już mam

    Pakowanie w domu może być uciążliwe, ale w toaletach publicznych będzie ok ,
    higieniczne, bez zużycia wody i pakowanie do kontenera
    o odbiór przez szklarnie.

    Już bez wody czyli koszty transporetu się zredukuja, nie będzie gabarytu

    Może sie nawet zalapiesz na odbiór tych nawozów

    A technologię bedzie można wdrożyć do izraelskiej sieci kabin ulicznych, bo tam
    przeciez nie ma żadnej wody do spłukiwania.

    Jest na dole płyn dezynfekujący, ani nie smierdzialo i te guwna w nim pływają
    a gdy będzie foliowanie to ten płyn będzie niepotrzebny, a izraelska firma ma tych
    kabin toj toj miliony
    czyli biznes się zamknie