  • Data: 2015-11-02 20:56:24
    Temat: Czym przykleić płytę meblową do ściany
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Polećcie, proszę, jakiś klej, którym mógłbym przykleić płytę meblową
    50x50 cm do ściany. Ale na tyle skutecznie, żeby potem można było do
    niej przykręcić wieszaki na kurtki. Przykręcenie na kołki
    płyty/wieszaków odpada, ze względu na brak możliwości podejścia z
    wiertarką (wąsko).

    Pomyślałem, żeby to na silikon przykleić, bo akurat mam pod ręką.
    Wytrzyma takie obciążenie?

    Pozdrawiam,
    MW