  • 31. Data: 2020-07-22 14:17:08
    Temat: Re: Dynks w baterii prysznicowej
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    heby napisał:

    > Z Jarkiem mam na pieńku z innych przyczyn, niezwiazanych
    > z tym wątkiem ani tą grupą.

    W związku z tym, żeby zrobić mi na złość, najlepiej
    odmrozić sobie uszy. Ech dzieci, dzieci...

    --
    Jarek

  • 32. Data: 2020-07-22 14:36:43
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/07/2020 14:14, Jarosław Sokołowski wrote:
    > się nie da, wymieniam całość. Gdy ktoś na pytanie "jak to się nazywa"
    > poda handlową nazwę wihajstra, to grzecznie dziękuję, a nie marudzę, że
    > nazwa musi być inna, bo wprawdzie pod podaną nazwą można znaleźć część
    > zamienną do setek baterii, ale do mojej (wyjątkowej) nie.

    Rozumiem, innymi słowy zakładasz że lepiej skłamać (dziękuje, i bić
    pokłony) niż powiedzieć prawdę (ale może się inaczej jeszcze nazywa bo
    pod tą nazwą nie ma?).

    > A nade wszystko
    > nie oburzam się, gdy ktoś zauważy, że trafiła mi się jednorazowa tandeta.

    Cieszę się że podobnie jak ja nie oburzasz się świadomie kupując
    tandetę. Kupiłem baterią z planem max 3-4 lata. 8 lat i nie chce się
    popsuć. Jestem zadowolony. Jeśli uważasz że oburzam się z powodu tego że
    to tandeta to znowu masz urojenia.

    > W końcu nie staram się udowodnić

    Przypuszczalnie nikt włacznie z Tobą nie wie co chcesz udowodnić. Ot,
    bredzisz sobie po grupach bijąc pianę, czepiajac się detali, wciskajać
    to głowy myśli i słowa w usta rozmówców które nie padły. To już
    emerytura czy renta że Ci się jeszcze/już chce?

  • 33. Data: 2020-07-22 14:41:09
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/07/2020 14:16, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Nie wpadłem na to, że ktoś może "wyrzucanie w kompost złomu metali
    > kolorowych" potraktować dosłownie.

    Alw wpadłeś jednak na to że ktoś może serio powiedzieć "cebulactwo i
    druciarstwo".

    Czyli to jednak trudniejszy przypadek. Cóż, życzę powrotu do zdrowia.
    Być może spacjalnie dla Ciebie będę stosował więcej emot ikon, bo jak
    widzę z żartami należy ostrożnie.

    > że z poczucia wyjątkowości własnej i własnego dowcipu z wiekiem się
    > wyrasta. Czasem.

    Oczywiście, potem już jesteś na tyle dowcipny że jedynie własne dowcipy
    wydają ci się dostatecznie śmieszne. Całkiem sporo takich ludzi
    poznałem. Poczucie humoru rośnie w Twojej opini z wiekiem, ale też
    narzędzie do jego oceny nieco koroduje. Weź to pod uwagę przy nastepnym
    nadmuchiwaniu własnego ego.

  • 34. Data: 2020-07-22 15:31:57
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-07-22 o 11:02, heby pisze:

    > kształt
    > trzpienia nie przypomina czegokolwiek co znalazłem na necie.

    Kształt możesz sobie darować. Ważne są dwa gwinty: górny - ten, gdzie
    wkręcasz "pionowy słupek na górnej częsci", oraz dolny - którego nie
    dajesz rady odkręcić. Jeśli ten "pionowy słupek na górnej częsci"
    odkręcasz kluczem 10 mm, to na pewno nie ma trudności z kupnem
    przełącznika natrysku o pasujących parametrach.

    --
    - Akarm

  • 35. Data: 2020-07-22 15:38:22
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/07/2020 15:31, Akarm wrote:
> [...]
    > odkręcasz kluczem 10 mm, to na pewno nie ma trudności z kupnem
    > przełącznika natrysku o pasujących parametrach.

    Sprawdzę jeszcze wobec tego to podejście. Dzięki.

  • 36. Data: 2020-07-22 17:42:42
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-07-22 o 15:38, heby pisze:

    > Sprawdzę jeszcze wobec tego to podejście. Dzięki.

    Przy okazji - tutaj jest pokazane najdziwniejsze mocowanie przełącznika
    natrysku:
    https://www.youtube.com/watch?v=nkR2VgMzDWk
    Takiego sposobu odkręcania (łapania kluczem płaskim za część do
    przykręcania węża) chyba nigdzie więcej nie ma. :D

    --
    - Akarm

  • 37. Data: 2020-07-22 18:04:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    heby napisał:

    > To już emerytura czy renta że Ci się jeszcze/już chce?

    Przede wszystkim odskocznia z (przewidywalnego, czasem wręcz
    nudnego) realnego śwaiata w świat absurdu i nagłych zwrotów
    akcji. Usenet niezawodnie dostarcza takiej rozrywki.

    --
    Jarek

  • 38. Data: 2020-07-22 18:05:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    heby napisał:

    > Alw wpadłeś jednak na to że ktoś może serio powiedzieć "cebulactwo
    > i druciarstwo".

    "Cebulactwo" nie ma dosłownego i metaforycznego znaczenia. "Kompost"
    może mieć. Słowa "serio" i "dosłownie" nie są synonimami, młody
    człowieku.

    > Oczywiście, potem już jesteś na tyle dowcipny że jedynie własne
    > dowcipy wydają ci się dostatecznie śmieszne.

    Więcej wiary w siebie -- nazwanie złomowania "pójściem w kompost" mnie
    też się spodobało.

    Jarek

    --
    Jasiu podkreśl wężykiem, że to jest dowcip.

  • 39. Data: 2020-07-24 23:33:11
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 21.07.2020 o 18:27, Akarm pisze:

    > U moich dzieci, które sobie zamontowały Grohe (a może Hansgrohe?) już
    > tak się nie da.

    Może w tych niepotrzebna wymiana? W mojej Grohe dynks zaczął odpadać od
    śrubki, do której był przykręcony i nie dał się przykręcić z powrotem,
    chyba gwint się wyrobił. Przykleiłam na kropelkę i działa jak ta lala
    już kilka lat.

    Ewa

  • 40. Data: 2020-07-26 01:07:16
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-07-24 o 23:33, FEniks pisze:

    > Może w tych niepotrzebna wymiana?

    Oj, potrzebna, potrzebna...
    Jako że mam do dzieci niedaleko - sąsiedni dom, to co kilka tygodni
    muszę im odkamieniać przełącznik natrysku. Przy okazji, skoro rozbieram
    całość, to i smaruję. Ale nie na wiele się zdają wszystkie zabiegi. I
    tak po kilku tygodniach przełącznik natrysku porusza się z dużym oporem,
    sam nie opadnie, trzeba ręką docisnąć.
    Taka woda w Warszawie. :(

    > W mojej Grohe dynks zaczął odpadać od
    > śrubki, do której był przykręcony i nie dał się przykręcić z powrotem,
    > chyba gwint się wyrobił. Przykleiłam na kropelkę i działa jak ta lala
    > już kilka lat.

    Ale piszesz chyba o samym uchwycie, a nie o mechanizmie przełącznika.

    --
    - Akarm