    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Dynks w baterii prysznicowej
    Date: Wed, 22 Jul 2020 14:36:43 +0200

    On 22/07/2020 14:14, Jarosław Sokołowski wrote:
    > się nie da, wymieniam całość. Gdy ktoś na pytanie "jak to się nazywa"
    > poda handlową nazwę wihajstra, to grzecznie dziękuję, a nie marudzę, że
    > nazwa musi być inna, bo wprawdzie pod podaną nazwą można znaleźć część
    > zamienną do setek baterii, ale do mojej (wyjątkowej) nie.

    Rozumiem, innymi słowy zakładasz że lepiej skłamać (dziękuje, i bić
    pokłony) niż powiedzieć prawdę (ale może się inaczej jeszcze nazywa bo
    pod tą nazwą nie ma?).

    > A nade wszystko
    > nie oburzam się, gdy ktoś zauważy, że trafiła mi się jednorazowa tandeta.

    Cieszę się że podobnie jak ja nie oburzasz się świadomie kupując
    tandetę. Kupiłem baterią z planem max 3-4 lata. 8 lat i nie chce się
    popsuć. Jestem zadowolony. Jeśli uważasz że oburzam się z powodu tego że
    to tandeta to znowu masz urojenia.

    > W końcu nie staram się udowodnić

    Przypuszczalnie nikt włacznie z Tobą nie wie co chcesz udowodnić. Ot,
    bredzisz sobie po grupach bijąc pianę, czepiajac się detali, wciskajać
    to głowy myśli i słowa w usta rozmówców które nie padły. To już
    emerytura czy renta że Ci się jeszcze/już chce?