  • Data: 2020-07-28 23:34:37
    Temat: Re: Dynks w baterii prysznicowej
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Ewa napisała:

    >> Taka woda w Warszawie. :(
    >
    > My we Wrocławiu mamy też nie najlepszą.

    Ale w Warszawie woda jest dobra. Nie mówię tylko o mojej "prywatnej",
    ale również o tej z Grubej Kaśki albo Wodociągu Północnego. Właściwie
    to tutaj pierwszy raz spotakłem się z narzekaniem na jakość, a już
    zwłaszcza na nadmiar kamienia. A z niejednego kranu pijam. Ludzie z
    Wodociągów twierdzą, że jakość w niektórych dzielnicach mogą obniżać
    stare rury, ale to, co rubią na Filtrowej u nieboszczyka Lindleya,
    jest tej jakości, co mineralna w butelkach. Zresztą chyba Coca-Cola
    nalewała i nazywała to Bonaqua.

    Jarek

    --
    Nie pij że ty chłopie wody