  • Data: 2020-07-29 12:05:25
    Temat: Re: Dynks w baterii prysznicowej
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Akarm napisał:

    > W MPWiK podają parametry. Nie ma powodu, żeby im nie wierzyć.
    > https://www.mpwik.com.pl/view/twardosc-wody

    Tam jest o twardości, nie o jakości wody. Jedno z drugim nie ma związku.
    Zresztą w większości przypadków warszawska woda opisana jest jako
    "średniej twardości" -- nie ma powodu, żeby im nie wierzyć.

    Tu zauważą, że skrajne przypadki "woda miękka" z Radości od "wody twardej"
    z Woli Grzybowskiej co do zawartości węglanu wapnia różni się zaledwie
    w stosunki 1:2. Co to jest woda z dużą ilością kamienia, można się
    przekonać patrząc na sagan stojący na kuchni w schronisku na Hali
    Kondratowej. Ale też nie powiem, że to jest woda złej jakości.

    --
    Jarek