  • Data: 2020-07-29 12:11:38
    Temat: Re: Dynks w baterii prysznicowej
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Ewa napisała:

    > Wrocławska też jest podobno dobra, uzdatniana najnowocześniejszymi
    > metodami itd. Ale kamień pozostający w czajniku jest faktem
    > niezaprzeczalnym. Nie jest jednak aż tak źle, żeby rury zapychał
    > czy urządzenia niszczył.

    Na wodzie destylowaniej człowiek długo nie pociągnie, minieralizacja
    jest konieczna. Kamień w warszawskim czajniku się wytrąca, ale nie
    jest z nim związany -- wylewa (wysypuje?) się razem z wodą i nie
    zalega w pokładach dennych. Całkiem inaczej niż ten z Hali Kondratowej,
    o którym wspomniałem przed chwilą. Ten dla dynksów może być zabójczy.

    --
    Jarek