  • Data: 2020-07-26 01:07:16
    Temat: Re: Dynks w baterii prysznicowej
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-24 o 23:33, FEniks pisze:

    > Może w tych niepotrzebna wymiana?

    Oj, potrzebna, potrzebna...
    Jako że mam do dzieci niedaleko - sąsiedni dom, to co kilka tygodni
    muszę im odkamieniać przełącznik natrysku. Przy okazji, skoro rozbieram
    całość, to i smaruję. Ale nie na wiele się zdają wszystkie zabiegi. I
    tak po kilku tygodniach przełącznik natrysku porusza się z dużym oporem,
    sam nie opadnie, trzeba ręką docisnąć.
    Taka woda w Warszawie. :(

    > W mojej Grohe dynks zaczął odpadać od
    > śrubki, do której był przykręcony i nie dał się przykręcić z powrotem,
    > chyba gwint się wyrobił. Przykleiłam na kropelkę i działa jak ta lala
    > już kilka lat.

    Ale piszesz chyba o samym uchwycie, a nie o mechanizmie przełącznika.

    --
    - Akarm