eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieHermetyczne połączenie lampek świątecznych LED z kablem wystającym z ziemi › Hermetyczne połączenie lampek świątecznych LED z kablem wystającym z ziemi
    From: GreDi <g...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Hermetyczne połączenie lampek świątecznych LED z kablem wystającym z
    ziemi
    Date: Wed, 16 Dec 2020 13:47:09 +0100

    Hey,

    Mam na podwórku kabel 3x1.5, taki prawilny, który można zakopać w ziemi,
    z grubą izolacją, może nawet zbrojony już nie pamiętam. Ale mam też
    lampki LED, producent podaje że do montażu na zewnątrz. Jak do połączyć
    hermetycznie, bez ucinania wtyczki od lampek LED?

    Oczywiście pod wodą pływać nie będzie (mogę łączenie unieść nawet metr
    nad ziemię), ale przed deszczem i (mam nadzieje) śniegiem musi się to
    wybronić.

    Dzięki
    GreDi