  • 1. Data: 2020-02-08 09:13:05
    Temat: Instalacja PV - kradną?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Znajomy ostatnio pochwalił się nowym argumentem przeciwko PV (oprócz
    jego sztandarowych typu zaraz wszystko się zepsuje), że nie będzie
    inwestował w PV bo mu ją ukradną (nie ma możliwości na dachu, jedynie
    na polu), faktycznie jest na panele taki popyt że i z bez gwarancji
    (to i może prawdopodobnie z jumy) biorą chętnie?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2020-02-08 09:20:13
    Temat: Re: Instalacja PV - kradną?
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-02-08 o 09:13 +0100, Marek napisał:
    > inwestował w PV bo mu ją ukradną (nie ma możliwości na dachu, jedynie
    > na polu)

    Czy na polu, czy na dachu - to bez większego znaczenia. Jak komu zależy
    to sobie poradzi.

    Na tę okoliczność istnieją ubezpieczenia, które swoją drogą
    ubezpieczają z reguły nie tylko od kradzieży.

    Mateusz

  • 3. Data: 2020-02-08 11:06:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 8 Feb 2020 09:20:13 +0100, Mateusz Viste
    <m...@x...invalid> wrote:
    > Na tę okoliczność istnieją ubezpieczenia, które sw
    > oją drogą
    > ubezpieczają z reguły nie tylko od kradzieży.

    Ale to kosztuje. To tylko obniża opłacalność inwestycji.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2020-02-08 11:31:06
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-02-08 o 11:06 +0100, Marek napisał:

    > Ale to kosztuje. To tylko obniża opłacalność inwestycji.

    Każda inwestycja wymaga, niejako z definicji, wyłożenia kapitału...
    Nieubezpieczenie wieloletniej inwestycji na wypadki losowe wydaje mi
    się nieco zaskakujące. A że opłacalność PV jest mierna, to już inny
    problem - było inwestować w coś rentowniejszego. :)

    Mateusz

  • 5. Data: 2020-02-08 12:16:17
    Od: WS <L...@c...pl>

    > Nieubezpieczenie wieloletniej inwestycji na wypadki losowe wydaje mi
    > się nieco zaskakujące.

    Generalnie, to zadne ubezpieczenie sie nie oplaca ;), srednio liczac zarabia na tym
    tylko ubezpieczyciel, wiec lepiej wlasne "skladki" odkladac na wlasne
    konto/inwestowac...
    Tylko wymaga to posiadania dobrej plynnosci finansowej ;)

  • 6. Data: 2020-02-08 13:31:58
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 8 lutego 2020 09:14:10 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > na polu), faktycznie jest na panele taki popyt że i z bez gwarancji
    > (to i może prawdopodobnie z jumy) biorą chętnie?

    zeby zdjeli z dachu to nie słyszałem, ale z takich na polu to kradną, widac czasem ze
    skrajne rzędy są niekompletne

    b.

  • 7. Data: 2020-02-24 08:15:57
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

> [...]
    > to sobie poradzi.
    >
    > Na tę okoliczność istnieją ubezpieczenia, które swoją drogą
    > ubezpieczają z reguły nie tylko od kradzieży.

    A gradobicie ?

  • 8. Data: 2020-02-24 08:37:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Roman Rogóż napisał:

    > A gradobicie ?

    Przy wybraniu indywidualnych warunków ubezpieczenia nawet koklusz.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2020-02-24 09:06:14
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 24 lutego 2020 08:40:02 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > Przy wybraniu indywidualnych warunków ubezpieczenia nawet koklusz.

    - Panie doktorze, leczy Pan owsiki?
    - A co, kaszlą?

    Wiem, suchar ;)
    L.