  • 1. Data: 2014-11-05 10:51:20
    Temat: Jaki czujnik dymu/gazu?
    Od: "Zocha" <...@...pl>

    Chciałabym kupić jakiś niedrogi czujnik ostrzegający
    sygnałem dźwiękowym w przypadku pojawienia się
    w mieszkaniu dymu i/lub gazu. Mogłoby to być jedno
    urządzenie lub dwa oddzielne.
    Mieszkanie nie jest duże, a w domu nikt nie pali
    papierosów, więc urządzenie włączałoby się tylko
    w przypadku dymu związanego z pożarem.
    Zależałoby mi, żeby tego nie trzeba było instalować
    na suficie, ale wystarczyło przyssać gdzieś wysoko,
    np. wysoko na szafie.
    Czy ktoś mógłby polecić takie urządzenie lub urządzenia,
    niezawodne, a przy tym niezbyt drogie? Najlepiej takie,
    które sam sprawdził.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 2. Data: 2014-11-05 20:59:18
    Temat: Re: Jaki czujnik dymu/gazu?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-11-05 o 10:51, Zocha pisze:
> [...]
    > Czy ktoś mógłby polecić takie urządzenie lub urządzenia,
    > niezawodne, a przy tym niezbyt drogie? Najlepiej takie,

    Czujnik dymu - osobny umieszczony wysoko, czujnik tlenku węgla - osobny
    umieszczony nisko. Są co prawda urządzenia dwa w jednym, ale będzie
    działać tylko jedna funkcja jednocześnie, gdyż nie umieścisz go
    jednocześnie nisko i wysoko :P

  • 3. Data: 2014-11-05 21:39:37
    Od: "Zocha" <...@...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > umieszczony nisko. Są co prawda urządzenia dwa w jednym, ale będzie
    > działać tylko jedna funkcja jednocześnie, gdyż nie umieścisz go

    Nie pytałam o czujnik tlenku węgla, tylko o czujnik dumy i/lub czujnik
    gazu. Nie mam pieców, więc czujnik tlenku węgla nie jest mi potrzebny.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 4. Data: 2014-11-05 22:56:10
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-11-05 20:59, BQB pisze:

    > czujnik tlenku węgla - osobny
    > umieszczony nisko.

    Po czym wnosisz Watsonie?

    JK

  • 5. Data: 2014-11-06 08:01:15
    Od: dsw <d...@g...com>

    W dniu środa, 5 listopada 2014 22:56:45 UTC+1 użytkownik JK napisał:

    > Po czym wnosisz Watsonie?
    >
    > JK

    tlenek-dwutlenek - hukers?
    :)

  • 6. Data: 2014-11-06 13:14:01
    Od: "Zocha" <...@...pl>

    > tlenek-dwutlenek - hukers?
    > :)

    Czy możemy skoncentrować się na sprawie czujników dymu i gazu?
    Jak już pisałam, czujnik tlenku węgla nie jest mi potrzebny.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 7. Data: 2014-11-06 21:58:13
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-11-06 13:14, Zocha pisze:

    > Czy możemy skoncentrować się na sprawie czujników dymu i gazu?
    > Jak już pisałam, czujnik tlenku węgla nie jest mi potrzebny.
    >
    > Pozdrawiam
    > Zocha

    Droga Zocho.
    Po pierwsze, czujnik tlenku węgla jest ci potrzebny, tylko, że na razie
    jeszcze tego nie wiesz.
    Po drugie, tlenek węgla to gaz.
    Po trzecie, możemy się skoncentrować albo i nie. Nie ty o tym decydujesz.

    JK

  • 8. Data: 2014-11-07 01:01:43
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 5 listopada 2014 10:51:21 UTC+1 użytkownik Zocha napisał:
> [...]
    > Czy ktoś mógłby polecić takie urządzenie lub urządzenia,
    > niezawodne, a przy tym niezbyt drogie? Najlepiej takie,

    Niezawodne to takie które ma wiele lat i jeszcze działa. Mam taki czujnik dymu.
    Kupiony z 10 lat temu. Działa bo co jakiś czas sprawdzam go dmuchając na niego dymem
    z papierosa. Zainspirowany Twoim tematem sprawdziłem czy działa. Działa. Zużywa
    baterię 9V przez dwa lata. Sądzisz że jak podam jego nazwę to kupisz dzisiaj taki
    sam? A może zwyczajnie farta miałem że po dziesięciu latach działa?

  • 9. Data: 2014-11-07 10:59:41
    Od: "Zocha" <...@...pl>

    Widzę, że na tej grupie są sami "prawdziwi"
    Polacy ... z kompleksami.
    Jak komuś nie dokopią żeby samych siebie
    przekonać jacy są ważny i mądrzy, to się źle
    czują.
    Ale nie krępujcie się. Do boju.
    Cieszę się, że mogę Wam pomóc w leczeniu
    polskich kompleksów.

    Zocha

  • 10. Data: 2014-11-07 17:13:40
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2014-11-06 21:58, obywatel JK uprzejmie donosi:

    I nam Zocha strzeli focha.
    Ha ha.