  • 1. Data: 2020-05-23 18:56:56
    Temat: Jonizator powietrza do mieszkania
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Czy ktoś z obecnych posiada jonizator powietrza "luzem"?

    Jakiś czas temu kupiłem oczyszczacz powietrza z jonizatorem. Byłem
    bardzo zadowolony z działania przez ok. 10 miesięcy. Potem zaczął gorzej
    radzić sobie usuwaniem smrodu dolatującego do mieszkania. Sądziłem, że
    czas wymienić filtry. Wymieniłem komplet filtrów (węglowy, hepa, nano
    captur) na nowe, oryginalne i to nic, a nic nie poprawiło. Sądzę, że
    przestał działać jonizator. Wyczytałem, że jonizatory w oczyszczaczach
    prędzej, czy później wysiadają. Teraz szukam sprawdzonego samodzielnego
    jonizatora powietrza.