  • 1. Data: 2019-07-24 21:18:13
    Temat: Karmnik dla wiewiórek
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Jak ktoś ma dzieci/wnuki (no i wiewiórki w okolicy) to polecam
    zmajstrować karmnik dla wiewiórek i powiesić na drzewie tak, żeby się
    dało z okien obserwować.
    U mnie trwało 2 tygodnie, zanim się zorientowały, że jest tam wyżerka, a
    teraz chodzą regularnie.
    https://www.wildlifeworld.pl/wytrzymaly-karmnik-dla-
    wiewiorek,867,produkt.html
    Jacek

  • 2. Data: 2019-07-24 23:34:51
    Temat: Re: Karmnik dla wiewiórek
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 24.07.2019 o 21:18, Jacek pisze:

> [...]
    > U mnie trwało 2 tygodnie, zanim się zorientowały, że jest tam wyżerka, a teraz
    Żeby się tylko nie dowiedzieli o karmniku urodzeni mordercy. Koty.
    Potrafią zabijać wiewiórki dla czystej przyjemności. Prym w tym
    wiodą te z plaskatą mordą, persy. Miałem w górach, to wiem.

  • 3. Data: 2019-07-25 10:54:19
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 24.07.2019 o 23:34, collie pisze:
    > Żeby się tylko nie dowiedzieli o karmniku urodzeni mordercy. Koty.
    Kotów ci u nas dostatek, ale
    jeszcze nie widziałem, żeby jakiś za wiewiórkami ganiał.
    Może po Whiskasach są jak poborowi po bromie.
    Jacek

  • 4. Data: 2019-07-25 11:10:21
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.07.2019 o 10:54, Jacek pisze:

    > Kotów ci u nas dostatek, ale
    > jeszcze nie widziałem, żeby jakiś za wiewiórkami ganiał.
    > Może po Whiskasach są jak poborowi po bromie.

    Kot domowy jest dalej wybitnym mięsożercą jak jego dziki
    przodek i powinien jeść czyste, żywe (surowe) mięso, a nie
    suche gówno.

  • 5. Data: 2019-07-25 11:12:21
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 25.07.2019 o 11:10, collie pisze:
    > Kot domowy jest dalej wybitnym mięsożercą jak jego dziki
    > przodek i powinien jeść czyste, żywe (surowe) mięso, a nie
    > suche gówno.
    Rozwijając tę myśl wnioskuję, że waganizm/weretarianizm to tak samo, jak
    karmienia kota "suchym gównem".
    Jacek

  • 6. Data: 2019-07-25 11:29:05
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.07.2019 o 11:12, Jacek pisze:

    > Rozwijając tę myśl wnioskuję, że waganizm/weretarianizm to tak samo, jak karmienia
    > kota "suchym gównem".

    Człowiek nie jest "wybitnym mięsożercą", tak jak kot.
    Poczytaj w internetach czym się różni przewód pokarmowy
    kota od przewodu pokarmowego człowieka. Rozumiem, że
    ten "waganizm/weretarianizm" to tylko literówki.

  • 7. Data: 2019-07-25 16:18:12
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 25.07.2019 o 11:29, collie pisze:
    > Poczytaj w internetach czym się różni przewód pokarmowy
    > kota od przewodu pokarmowego człowieka.
    Nie muszę czytać. Widziałem, jak wygląda przewód pokarmowy różnych
    zwierząt, mięsożernych, wszystkożernych, roślinożernych. Ludzkiego póki
    co naocznie nie widziałem ale to bez znaczenia.
    Jacek

  • 8. Data: 2019-07-25 17:09:21
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.07.2019 o 16:18, Jacek pisze:

    > Nie muszę czytać. Widziałem, jak wygląda przewód pokarmowy różnych zwierząt,
    > mięsożernych, wszystkożernych, roślinożernych. Ludzkiego póki co naocznie nie
    > widziałem ale to bez znaczenia.

    Musu nie ma. Z czytaniem. Więc i musu nie ma z rozumieniem,
    że nie chodzi tu akurat o różnice w wyglądzie przewodu
    pokarmowego kota i człowieka.