  • 11. Data: 2019-12-05 14:31:14
    Temat: Re: Koło pełne do taczki?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 14:22:46 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Z tymi marketowymi to bywa różnie. Często kupi się koło, dętka przecieka
    > jakby była zrobiona z tkaniny, a później "bujaj się Fela", bo dętek nie
    > dokupisz.

    Nie wiem jak w marketach ale u nas w hurtowni budowlanej detki dokupisz bez problemu.
    Mamie kupowałem jakiś czas temu- cena poniżej 10zł była

  • 12. Data: 2019-12-05 18:30:43
    Od: A S <a...@e...pl>

    W dniu 2019-12-05 o 09:44, Kris pisze:
    > Latem kupiłem takie pełne koło.
    > Straszny szajs i pewnie w końcu go wyrzucę i wstawię dmuchane

    Na Allegro jeden ze sprzedawców sam mówi, że poliuretanowe nie nadaje
    sie do ciezkiego. Ciezka sprawa.

    A S

  • 13. Data: 2019-12-05 19:41:18
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.12.2019 o 08:27, A S pisze:
    > Na oponie taczkowej właśnie przeczytałem "nie stosować na
    > autostradzie". Nie stosuję, a mimo tego tandeta pompowanych kół
    > do taczek wykańcza. Siadłem do Allegro po koła pełne, a tam gość
    > pisze że nie nadaje się do dużych obciążeń. Podejrzewam że pod
    > oponę psiknęli rozprężną pianką czy coś takiego.
    >
    > Ktoś gdzieś kiedyś pisał, żeby wypełnić piaskiem.
    >
    > Macie jakieś pomysły co przykręcić do taczki obciążanej jak na budowie?
    chińska opona kosztuje 18zł. polska ostatnio kosztowała około 50siąt.
    jak dasz polskie (czeskie) ogumienie - będzie działać. możesz też
    spróbować przypasować koło z motorynki, z roweru.
    ToMasz

  • 14. Data: 2019-12-08 17:33:28
    Od: adam <a...@a...pl>

    > Nie wiem jak w marketach ale u nas w hurtowni budowlanej detki dokupisz bez
    problemu.
    > Mamie kupowałem jakiś czas temu- cena poniżej 10zł była

    Za tę cenę to chińczyk był