  • 1. Data: 2019-12-03 08:57:15
    Temat: Super lodówka
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Czy w kwestii lodówek świat poszedł naprzód i jest jakiś model
    przewyższający funkcjonalnością inne?

    Mam poszukać lodówkę do zabudowy z zamrażalnikiem dla klienta i ma być
    super-hiper. :-)

    Robert

  • 2. Data: 2019-12-03 09:37:20
    Temat: Re: Super lodówka
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 08:57:15 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > Mam poszukać lodówkę do zabudowy z zamrażalnikiem dla klienta i ma być
    > super-hiper. :-)

    Widziałem filmik z jakiś targów, gdzie jak popukasz paluchem w drzwi
    to się okazuje że to ekran i kamerka w środku pokazuje żarcie.
    Chyba nic bardziej bezsensownego i kosztownego nie wymyślili aktualnie ;)

    L.

  • 3. Data: 2019-12-03 09:40:14
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-12-03 o 00:37 -0800, Lisciasty napisał:

> [...]
    > to się okazuje że to ekran i kamerka w środku pokazuje żarcie.
    > Chyba nic bardziej bezsensownego i kosztownego nie wymyślili

    Nie znam, ale z opisu nie brzmi jakoś bezsensownie. Każde otwarcie
    lodówki to watogodziny idące w atmosferę.

    Mateusz

  • 4. Data: 2019-12-03 09:45:03
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 09:40:16 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Nie znam, ale z opisu nie brzmi jakoś bezsensownie. Każde otwarcie
    > lodówki to watogodziny idące w atmosferę.

    taki ekran kosztuje zapewne wiecej niz straty na zbednym otwieraniu będą. Słowo
    "zbędne" jest kluczowe - ile razy zaglądasz do lodówki i nic nie bierzesz/wkładasz.
    Raz na 10 razy?

    b.

  • 5. Data: 2019-12-03 09:48:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-03 o 09:37, Lisciasty pisze:

    > Widziałem filmik z jakiś targów, gdzie jak popukasz paluchem w drzwi
    > to się okazuje że to ekran i kamerka w środku pokazuje żarcie.
    > Chyba nic bardziej bezsensownego i kosztownego nie wymyślili aktualnie ;)

    To jest do zabudowy, tak więc chyba nic z tego. :-)

    Robert

  • 6. Data: 2019-12-03 09:52:05
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-03 o 09:45, Budyń pisze:

    > taki ekran kosztuje zapewne wiecej niz straty na zbednym otwieraniu będą. Słowo
    "zbędne" jest kluczowe - ile razy zaglądasz do lodówki i nic nie bierzesz/wkładasz.
    Raz na 10 razy?

    Powinny być szklane z wyłączaniem przeźroczystości.

    Robert

  • 7. Data: 2019-12-03 09:56:28
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-12-03 o 00:45 -0800, Budyń napisał:

    > taki ekran kosztuje zapewne wiecej niz straty na zbednym otwieraniu
    > będą. Słowo "zbędne" jest kluczowe - ile razy zaglądasz do lodówki i
    > nic nie bierzesz/wkładasz. Raz na 10 razy?

    Ja to generalnie mało kiedy zaglądam, ale np. żona czasem tak stoi
    przed otwartą lodówką długie chwile i duma co by tu z tego wszystkiego
    wystrugać. A że mamy dwie lodówki to często lata od jednej do drugiej i
    porównuje. Czy taki ekran z kamerką miałby wyższy koszt ekologiczny niż
    łączny czas otwarć lodówki w okresie jej życia? Nie wiem, trza by
    policzyć, jeśli komu się chce. Nie uważam jednak że, to w jakiś
    oczywisty sposób bezsensowne. A że kosztowne? To zupełnie bez
    znaczenia, od tego są pieniądze żeby je wydawać.

    Inna sprawa, że dużo rozsądniejsze byłoby produkować lodówki otwierane
    klapą do góry - podobnie jak zamrażarki. Szukałem takiej kilka lat
    temu, bezskutecznie. Pewno dlatego że schylać się trzeba, a ludzie tego
    nie lubią.

    Mateusz

  • 8. Data: 2019-12-03 09:59:46
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 09:56:29 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:
    > A że kosztowne? To zupełnie bez
    > znaczenia, od tego są pieniądze żeby je wydawać.

    niby tak, ale jednak wydawanie ich z sensem jest lepsze.

    b.

  • 9. Data: 2019-12-03 10:10:09
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    > Czy w kwestii lodówek świat poszedł naprzód i jest jakiś model
    > przewyższający funkcjonalnością inne?
    >
    > Mam poszukać lodówkę do zabudowy z zamrażalnikiem dla klienta i ma być
    > super-hiper. :-)

    https://smeg-store.pl/category/duzy-sprzet-kuchenny/
    chlodnictwo/chlodziarko-zamrazarki/do-zabudowy/

    Nie wiem co one mają w sobie, ale cenowo to jakiś absurd.

    --
    viktorius

  • 10. Data: 2019-12-03 10:14:30
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 09:49:01 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > To jest do zabudowy, tak więc chyba nic z tego. :-)

    Ale pewnie jest opcja, żeby wystrugać dziurę w tej zabudowie i w niej
    osadzić LCD ;P

    A tak na poważnie, to pewnie z tych burżujskich lodówek to taka duża
    dwudrzwiowa, z produkcją lodu i innymi bajerami, cena od 15k wzwyż.
    Ale jak tu widać po tym Smegu, są i takie za 50. Fantazja sprzedawców
    nie ma ograniczeń :]

    BTW kiedyś widziałem jakiś katalog luxusów w kiosku z gazetami na lotnisku.
    Wysadzana diamentami dźwignia zmiany biegów do jakiejś fury kosztowała
    chyba 200k euro. Może zaproponuj jakieś diamentowe okucia do tej lodówki :]

    L.