  • 1. Data: 2019-12-01 13:22:56
    Temat: Lustro LED podświetlane od tyłu czy z paskami na froncie
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Nie mam teraz możliwości porównania, ale jak ktoś używa to do łazienki
    dać lustro z podświetleniem z tyłu (taki ambie light) czy to samo lustro
    ale z paskami LED na froncie tafli?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2019-12-01 15:11:20
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 grudnia 2019 13:22:59 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    > Nie mam teraz możliwości porównania, ale jak ktoś używa to do łazienki
    > dać lustro z podświetleniem z tyłu (taki ambie light) czy to samo lustro
    > ale z paskami LED na froncie tafli?

    takie jakies lustro kupilem licząc na oswietlenie twarzy. Kompletnie to nie działa,
    to tylko bajer.
    Odłączyłem od prądu.

    b.

  • 3. Data: 2019-12-01 18:41:52
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-01 o 15:11, Budyń pisze:

    > takie jakies lustro kupilem licząc na oswietlenie twarzy. Kompletnie to nie
    działa, to tylko bajer.
    > Odłączyłem od prądu.

    No właśnie, ale co będzie działać? Bo mam zrobić coś podobnego. Typu
    lustro do makijażu. Myślałem o pasku LED dookoła ramy. A nie chcę dawać
    żarówek jak w typowym lustrze z garderoby.
    https://www.google.pl/search?client=opera&q=lustro+m
    akijaż+teatralne&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

    Robert

  • 4. Data: 2019-12-01 18:47:59
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > takie jakies lustro kupilem licząc na oswietlenie twarzy. Kompletnie to nie
    działa, to tylko bajer.
    > Odłączyłem od prądu.
    >
    > b.

    Ja mam podobne doświadczenia z lustrem z podświetleniem paskami LED,
    które są umieszczone pod lustrem, ale świecą prosto w twarz przez taflę
    szkła bez lustra w miejscu zamontowanych LED-ów. Światło wali po oczach
    rażąc i g.... widać zamiast gęby :)

  • 5. Data: 2019-12-01 19:04:42
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > takie jakies lustro kupilem licząc na oswietlenie twarzy. Kompletnie to nie
    działa, to tylko bajer.
    > Odłączyłem od prądu.

    Podobnie kupione lustro z jeszcze świetlówka po bokach pod lustrem.
    Jasne białe światło klasy "neutralnej" wali po oczach aż nieprzyjemnie,
    i praktycznie też nie używane.
    W/hg mnie potrzebne miękkie rozproszone światło. Chcesz to daj ledy, ale
    przez odpowiedni rozpraszacz.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2019-12-01 19:46:18
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 01.12.2019 15:11, Budyń wrote:
    > takie jakies lustro kupilem licząc na oswietlenie twarzy. Kompletnie to nie
    działa, to tylko bajer.
    > Odłączyłem od prądu.

    Tak też czułem, że to może być wtopa. Dzięki, wezmę w takim razie to
    ambie light.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2019-12-01 20:14:52
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nie mam teraz możliwości porównania, ale jak ktoś używa to do łazienki
    > dać lustro z podświetleniem z tyłu (taki ambie light) czy to samo lustro
    > ale z paskami LED na froncie tafli?

    ja użyłem tego (przyklejone po bokach lustra w drewnianej toaletce)
    https://www.aliexpress.com/item/4000091878368.html

  • 8. Data: 2019-12-02 20:59:41
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 01.12.2019 20:14, sirapacz wrote:
    > ja użyłem tego (przyklejone po bokach lustra w drewnianej toaletce)
    > https://www.aliexpress.com/item/4000091878368.html

    Dzięki. Ale moje pytanie nie jest natury technicznej, a artystycznej.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2019-12-02 21:17:12
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Dzięki. Ale moje pytanie nie jest natury technicznej, a artystycznej.

    jak chce się malować to paski - musi być dobrze oświetlona twarz