  • 31. Data: 2020-10-16 16:10:51
    Temat: Re: Kotwa chemiczna - jednorazowy pojemnik? Jak szybko?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 16 października 2020 o 13:32:15 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
    tym co wypisujesz wychodzi że wodny chleb to wszystko na co cie stać.

    > brawo zenusiu! brawo! ;-)))
    > JAK TAM SPRĘZYNA - WYTRZYMAŁA? ;-)))
    > --
    > Runt
    >
    > Keep smilling. All's well that ends well.
    Kilka dni pizdziak vel runt dziura w dupie kundla nie widać to pewno sprężyna
    wytrzymała i zadziałała. Kiedy i gdzie podpalisz się w proteście żeby cały świat o
    tobie usłyszał? Daj adres i czas. Przyjadę popatrzeć, zapałki pożyczę.

  • 32. Data: 2020-10-17 08:39:33
    Temat: Re: spotkanie z kogutkiem
    Od: Runt <r...@a...inn>

    W dniu 2020-10-16 o 16:10, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze:

> [...]
    tobie usłyszał? Daj adres i czas. Przyjadę popatrzeć, zapałki pożyczę.

    Bądź w swojej psiej budzie zawszoną kundlu.
    Wpadnę z karmą dla kotów i nową sprężyną.
    Na dzień dobry przywalę ci w łeb bejzbolem,
    a potem kopa z fleka i do dołu z wapnem! . ;-)))

    --
    Runt

  • 33. Data: 2020-10-19 23:25:01
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/10/2020 14:42, collie wrote:
    > Parę minut i wszystko twarde - i to w dziurze, i to w tubie. To "parę"
    > traktuj dosłownie: około 2, a nie około 10.

    No wiec miałem do zrobienia 4 otwory, fi 18.

    Wkładam koszyki, wyciskam, pierwszy idzie gładko. Umieszczam śrubę i w
    tym czasie żywica w tubie stała się już mniej płynna. Wyciska się
    cieżko. Po wypluciu na 4 dziury prawie całej tuby: ostatni wymagał
    niezłej krzepy w ręce.

    Albo to efekt źle rozwiązanych bebechów tuby (im więcej wycisnę, tym
    większa siła) albo żywica tak szybko wiąże.

    Przez 3-4 minuty pręty były jak w kisielu, po czym nagle, w ciągu
    chwili, związało na twardo, w/g instrukcji po 30 minutach ma być gotowe.

    Zywica poliestrowa. FIP C 300T Fishera z OBI.

    Może sie komuś przyda taki opis.

    PS. Końcówkę udało się zdjąć, w opakowaniu są dwie. Czy da się użyć
    ponownie: nie wiem, następna taka robota za miesiąc.

  • 34. Data: 2020-12-01 00:27:50
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 19.10.2020 o 23:25, heby pisze:

> [...]
    >
    > PS. Końcówkę udało się zdjąć, w opakowaniu są dwie. Czy da się użyć
    > ponownie: nie wiem, następna taka robota za miesiąc.

    Też nią będę robił 2 otwory. Ile w sumie tego dziadostwa trzeba wcisnąć
    przed włożeniem prętu? Mam ten koszyczek do stosowania w pustych
    przestrzeniach...

    Pzdr
    --
    /__/_* /